am fost acolo · blog despre Austria · blog despre Viena · bunatati vieneze · calatorie la Viena · calatorii · scriu despre Austria · scriu despre Viena

calatorului ii sade bine cu…

… cafeaua, desigur! Poate ca as putea exista bine-mersi si fara cafea, poate ca la o adica as fi in stare chiar sa beau si ceai de dimineata, dar ma intreb: de ce? De ce sa nu imi scald narile in aroma aia inconfundabila, de ce sa nu imi balacesc limba in ceasca generoasa (!), de ce, de ce? Cred ca exista un motiv bine intemeiat pentru care, din toate tarile din lumea asta, am ajuns in Austria, si din toate orasele din lumea asta am ajuns la Viena. Da, ati ghicit: motivul se cheama cafea :)). Desigur, punem snitelul si prajiturile pe raft, pentru o mentionare ulterioara.
La drum vienez, zi de (prima)vara pana-n seara, stomacul gol ghiortaind a nemultumire in metrou, noroc cu Ströck. Dintre toate brutariile de prin orasul asta, as putea zice fara rezerve ca e preferata mea. Bunatati peste bunatati si o cafea buna de sa te lingi pe degete. Ba, mai mult, in pasaj la Schottenring au si un stand unde iti poti comanda sandvisul asa cum vrei tu, sau iti poti lua o salata. Nemultumirea mea cea mai mare e legata de faptul ca nu au facut o cafenea si in terminalul nou al aeroportului, acolo si-a gasit locul Anker, unde mi-au dat de cateva ori o briosa asa uscata incat am renuntat definitiv la ei. Prefer sa merg pana in terminalul vechi, mai ales pentru briosele noi, cu fulgi de cereale si mar, sau cu cirese si fistic. Mda, bun-bun.
Voi ce-ati pus langa cafea azi? Eu briosa aia cu mar de care ziceam mai sus.

4 gânduri despre „calatorului ii sade bine cu…

  1. Nimic nu este mai bun decât cafeaua de dimineață. 🙂 Când ajung la birou mă întâmpină aroma după care tânjesc atâta de mult, pentru că acasă fac ce fac și nu apuc să beau. Mai târziu ne luptăm cu ispitele unei covrigării de peste drum. Unde veșnic este coadă pentru că fac niște chestii foarte apetisante.

    Apreciază

  2. Sunt cumpăratți de la un magazin eco bio etc, am încercat să-i fac și eu dar, cum le lipsește grăsimea și oul, tare mi-e că e puțină tehnologie la mijloc ca să nu iasă niște OzN-uri sfărâmicioase.

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

