Austria · blog despre Austria · blog despre Viena · city break Viena · scriu despre Austria · scriu despre Viena · viata in Austria · viata la Viena · Viena

great expectations

Zilele-astea sunt cumva rupta de Viena, desi sunt aici si ii respir aerul. Calatoriile de serviciu din ultima vreme mi-au umplut capul (dar si inima) de aerul altor meleaguri, iar ultima oprire inca o mai traiesc. Singura modalitate sigura in care as putea sa ma reconectez cu orasul ar fi sa imi pun aparatul foto de gat si sa merg la pas, printre cladirile atat de familiare sau parcurile inflorite. Cum insa si camera pare sa fi obosit de atata drum, refuza sa mai faca altceva decat macro sau planuri foarte apropiate. Ca si cand s-ar fi plictisit subit de perspective prea largi. O fi un semn ca ar trebui sa ma odihnesc un pic?
Uneori ma gandesc ca mi-as dori niste pantofi din aia cum poarta dansatoarele de tango si o rochie rosie nu-stiu-sa-spun-cum (teoretic sexi, practic ar trebui sa fie… practica). Ar fi un outfit bun de purtat la intalnirea mea de primavara fierbinte cu Viena. Pana una alta insa, pentru ca tot a venit literalmente vara la noi, mi-am gasit (pe principiul carului si saniei) un trenci minunat cu doar 10 euro, redus de pe la vreo 50. Ah, frivolitatile zilnice care ma scot din visare! Altfel, chiar as putea zice ca asteptari nemaipomenit de fabuloase nu am de la nimeni si nimic, nici macar de la florile astea de piersic. Daca vreo albina va binevoi sa le transforme in fructe, ii multumesc de pe acum. Daca nu, sa se stie ca mie florile mi-au fost de ajuns.
ps: ah, ba nu, eroare! Am asteptari de la metrouri si trenuri si tramvaie: sa vina la timp si, daca se poate, sa nu fie mirositoare si nici ultra-pline. Nu de alta, dar ieri m-am putut urca abia in al treilea metrou. Of, deja-vu-urile astea bucurestene, cum nu imi dau ele mie pace!
Un gând despre „great expectations

  1. Lasa draga ca mie-mi plac foto macro 🙂 Pacat ca nu-mi prea ies si mie… 😀

    Oh, cand te aud cu reducerile ma apuca nebunia, la propriu…

    PS: Am tras o sperietura zilele trecute cand te cautam de pe telefon si nu te-am gasit! Te mai muti mult? Ca albesc curand si te faci partasa 😛

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

