am fost acolo · Austria · blog despre Austria · blog despre Viena · calatorie la Viena · ce sa fac la Viena · city break Viena · obiceiuri daravele · scriu despre Austria · scriu despre Viena · tara si oamenii sai · Viena

de duminica – Volksgarten, Viena

Duminici vieneze, calme, molcome si cumva mult prea lenese. Caldura ne-a luat pe nepregatite anul asta, dar am primit-o cu totii cu mare bucurie, poate tocmai pentru ca nu ne mai asteptam sa mai vina primavara. De fapt, ce spun eu aici, primavara n-a mai venit, decat poate sub forma copacilor infloriti, altfel, doamnelor, ne-am bulucit toate sa ne facem pedichiura si sa scoatem la aer sandalele: nu te joci cu 28 de grade, nu-i asa?
Dincolo de partea aia de Viena toropita in lenea zilei de duminica mai exista si o alta fata, cea agitata, cotropita de voci vesele, rasete prea zgomotoase si clicuri nenumarate de aparate foto: Viena turistica te trage de maneca vrei-nu vrei si chiar nu ai cum sa o ignori. Cel mult ii poti zambi superior si ii poti sopti usor la ureche, cu o bucurie nedisimulata si nerisipita de toti anii astia: eu locuiesc aici!
in Volksgarten se poate intra si de pe latura cu Parlamentul/ Primaria
Duminica faina, dragii mei, in orice oras v-ati purta zambetele!
3 gânduri despre „de duminica – Volksgarten, Viena

  1. În Praga a venit primăvara azi. După şase luni de iarnă şi două săptămâni de vară.

    Hm, eu am purtat sandale fără să-mi fac pedichiura. Oare asta înseamnă că sunt foarte naşpa?

    Apreciază

  2. cred ca inseamna doar ca nu ai cate o oja favorita pe zi, ca mine :)). actualmente am unghiile de la degetele mari vopsite o culoare si restul alta culoare, ca nu m-am putut hotari, si am zis sa impac si capra si varza :)). pastel ambele 😛

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

