blog despre Austria · blog despre Viena · calatorie la Viena · calatorii · ce sa fac la Viena · city break Viena · scriu despre Viena · Viena

3 lucruri de facut in Viena (2) – Stephansplatz

Pe cand dormeam iepureste pe o banca langa un bistro pe aeroportul Schiphol, la Amsterdam, cineva a scapat o farfurie pe jos. Sau asa am crezut eu. Colegii au ras: a fost ditamai sticla si s-a spart cu zgomot. Ha! Cine a avut timp sa evalueze? Eram prea ocupata sa dorm, ca sa il pot lasa mai apoi pe urmatorul sa isi savureze somnul de escala. La cateva minute dupa ce m-am trezit, am plecat sa ne plimbam un pic si-am descoperit cu invidie de ce Schiphol (si nu Schwechat) a fost premiat ca cel mai fain aeroport european: la eraj, sub niste copacei artificiali in care cantau niste pasarele inregistrate pe o banda, se aflau ele, fotoliile tuflite si moi, unde puteai sa tragi niste aghioase si sa iti inchipui ca esti deja acasa la Viena si ca:
1. bei un ceai la Haas & Haas
2. te urci in turnul catedralei Stephansdom
3. cumperi si rontai niste napolitate de la Manner.

Nu, nici macar colegii mei n-au dormit pe fotoliile alea, ca erau ocupate cu alti obositi. Dar macar am visat impreuna la o Viena savuroasa. Acasa.

6 gânduri despre „3 lucruri de facut in Viena (2) – Stephansplatz

  1. Și-ncă asta nu-i nimic! Să vezi: în aeroportul din Arad (bine, acuma nu mai știu dacă-s zboruri, dar pe vremea când erau, zic) avionul te lăsa, așa, mai în câmp și mergeai tu pe jos până la sala cu bagaje și nu era bandă din aia de bagaje. Nu, veneau bagajele cu troșcoleta și un nene le lua din troșcoletă și pe punea în sala cu bagaje. Eh?

    Acolo aveai condiții de visat la Viena! 🙂

    Mie mi se pare foarte drăguț, ca pe vremea lui Aurel Vlaicu sau Traian Vuia. Sper să mai fie zboruri pe Arad ca să mai pot trăi experiențe din alte vremuri.

    Apreciază

  2. sper ca de data asta nu mai dispari 🙂 ma sparii 😛

    PS zi-mi te rog eu frumos ca stiu ca esti sarboaica 😛 pentru tura asta de serbia, ce ar fi de neratat? novi sad merita? alte locuri musai de vazut?
    sar'mana, ti pup!

    Apreciază

  3. Așa e și pe Aeroportul din Tg Mureș! Adică de la avion la micuța bandă le aducea un nene cu troșcoletă. Nu m-a deranjat, dacă oamenii aceia nu se plâng de dureri pentru mine nu e nicio problemă. Plus că mai degrabă îmi place așa decât la București/ Fiumicino șamd, unde bagajele întârzie și iar întârzie și ți le primești prăduite..

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

