am fost acolo · blog despre Viena · bunatati vieneze · calatorie la Viena · ce mancam la Viena · ce sa fac la Viena · city break Viena · culinar · info utile Viena · informatii despre Viena · mancare austriaca · obiceiuri daravele · restaurante in Viena · scriu despre Viena · totusi asta nu e un blog culinar · unde mancam la Viena · vara la Viena · viata la Viena · Viena · Viena in 24 de ore

unde mancam in Viena

Adica voi nu stiu ce preferinte aveti cand veniti pe-aici, eu insa poposesc destul de des la Kantine, in MQ. Unul din motive? Asta:

in vikend si in zilele de sarbatoare micul dejun se serveste pana la orele 18 :D!
2 gânduri despre „unde mancam in Viena

  1. Ce frumos… Nu am mai auzit nicaieri asa o chestie, cred ca ora 11AM a fost maximum ce am vazut intr-o locanta publica. Io nu maninc de dimineatza, doar beau cafea si chestii, asa ca as fi clienta perfecta, abia la 11-12 bag ceva in gura…
    Azi, micul dejun, adica brunch la 12 PM, a fost cafeaua a doua, spanac, peshte, appio, vin rosu frantzuzesc, ciocolata neagra 72% (Ebene Noir de la WEiss, recomand calduros). Pe terasa. Pe scurt, BLISS!

    Apreciază

  2. la Viena e viață de noapte intensă? Știu pe cineva (boem, nu are de ce să lucreze, fapt pentru care zice că face PR pentru un local) se trezește la 2-3. Eu când făceam ture de noapte tot așa mă trezeam.

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

