am fost acolo · arhitectura · blog despre Austria · blog despre Viena · ce sa fac la Viena · city break Viena · scriu despre Viena

guerilla, baby!

Nu va temeti: strada s-o chema ea Blutgasse (Aleea Sangelui), dar miscarea asta de guerilla e una pacifista. Va mai aduceti aminte de guerilla gardening? Ei bine, zilele trecute dadui peste asta: guerilla knitting, baby! Singura chestie e ca mi-as fi dorit si eu un sal in culorile astea. Mamaaaaaaaaaaaaaaa?!

Have no fear: the name of the street might be Blutgasse (Blood Alley), but this guerilla movement is a peaceful one. Remember guerilla gardening? Well, the other day I found this: guerilla knitting all the way, baby! The only thing is that I would really like a shawl in these colors. Mooooooooooooooooom?!

2 gânduri despre „guerilla, baby!

  1. Daaa, o știu de multișor (cam 2007) și=mi place să văd că nu s-a terminat! Văzusem la Lisabona ditamai zidul „croșetat” și mi-am zis că-0i fac o foto când mă întorc și desigur că o luasem pe alt drum către hotel.

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

