blog despre Viena · ce mancam azi · ce mancam la Viena · culinar · mancare austriaca · scriu despre Viena · totusi asta nu e un blog culinar · viata la regim · viata la Viena

cand viata iti da dieta, tu faci salata de legume cu iaurt

Mno, rezist eroic si cu placere deja de o luna pe baricadele regimului. Poate si datorita unor formule de salate de genul:

ridiche + dovlecei + fenicul + patrunjel + iaurt = LOVE.

Desigur, situatiunea are si sare, si piper.

Mahlzeit!

(Vai, as putea organiza un concurs: scrie o reteta in 6 cuvinte! ROFL, zau.)

20 de gânduri despre „cand viata iti da dieta, tu faci salata de legume cu iaurt

  1. Și eu la viața mea am avut ghinion numai de interdicții la dulce. Când aveam vreo șapte ani și eram la spital cu oreion am cunoscut un băiat care avea interdicție la sare (de la ceva boală cu puncte roșii, cred). Am fost foarte mirată că se poate să n-ai voie și altceva decât dulce.

    Apreciază

  2. in afara de faptul ca eu cred ca cititorii mei sunt mai inteligenti decat ai lor (:p), cand am scris m-a bufnit rasul imaginandu-mi cum fro persoana care ma citeste ar face salata din ridichi cu tot cu frunze, prinse snop, dovlecelu cu tot cu vrej, feniculu asa cum l-a facut mama sa si iaurtul inca in cutie :)))))

    Apreciază

  3. Așaaaa, eram la aprozar și un nene i se adresează casierei care îmi evalua coșul de cumpărături: eu nu iau ridichi cu frunze, le rup și le arunc, pot? Ea: dacă nu le folosiți, aruncați-le.(se cântăresc însă cu frunze). Și mi-a rezultat că suntem puțini care mâncăm frunzele ridichilor. (sigur că și eu am răscolit internetul, acum câțiva ani când mi=a venit ideea să văd dacă sunt comestibile sau nu. Sunt puțintel amărui-picante, le pun în salată)

    Apreciază

  4. Sa incerci sa amesteci mustar cu iaurt, pentru „dressingurile” salatelor. Dar mustarul sa nu fie de-ala pastos si colorat galben(eu am o obsesie cu colorantii in mancare :)) ), sa fie, daca se poate, mustar de Dijon sau cel „rasnit pe piatra”, cu boabele mari si acrisor.

    Cat despre zahar, zaharul creeaza dependenta, deci daca te obisnuiesti sa nu… nu mai vrei. Esti tare, oricum! Continua! 🙂

    Apreciază

  5. bunica-mea sarboaica m-a invatat sa mananc frunzele de la ridichi. inca par ciudata din cauza asta :))). ba, mai mult, le pun si in mancare de spanac, daca nu le pun in salata normala. ce ma doare in schimb e ca aici de multe ori frunzele sunt cam lesinate, nu inteleg de ce 😦

    Apreciază

  6. hmmmm, stii ca zici bine ce zici? numa ca deocamdata am intezis inclusiv la mustar, ca e „produs industrial” si cel mai probabil are si el zahar. io zic ca nenea doctoru exagereaza nitel la faza asta, insa cum sunt o cuminte, ascult pe moment. am sa am voie sa il reintroduc pe musiu Dijon soon enough si atunci sa vezi!!! yeeeeeeeeeey! ah, ps: am incercat niste indulcitori zilele astea, sa mor si mai multe nu :))). am scuipat in toate partile, deci clar: pentru mine daca nu e zahar, atunci mai bine deloc :)))

    Apreciază

  7. Daaa, când sunt leșinate sau maronii (oare cum ajung așa, prin conservare cu săptămânile înainte de vânzare?) nu le mănânc. Astea erau de un verde proaspăt obraznic! Mi-era jenă să-i spun dă-mi-le mie, nenea!

    Apreciază

  8. Mustarul ala cremos CU CUloare dubioas-uniforma are cu siguranta zahar si alte tampenii. Tocmai de-aia ziceam sa fie, fie din cel de Dijon, fie mustar „taranesc” rasnit pe piatra(la noi asa se cheama), cu boabele mari, ca pe ala nu prea au cum sa-l „manareasca”. Cel pe care eu il cumpar nu contine decat boabe de mustar, otet de mere, sare si apa. Incearca la produsele bio, gasesti cu siguranta din cel care sa nu contina zahar, daca din cauza de zahar iti e interzis. Eu sunt dependenta de mustar, dar nu mananc decat acasa. 🙂

    Fara legatura cu subectu', in ce oras(e) al Canadei ai fost in februarie si cum ti-a placut?

    Apreciază

  9. chiar am sa investighez. oricum sunt socata ca pana si in pasta de tomate e o cantitate imensa de zahar :(. nu mai zic de altele. offtopic: in Oddawaa :)). loved it. suspin de cate ori ma gandesc. desi am fost cu treaba si activitati turistice nu am desfasurat, ai em in lav :))

    Apreciază

  10. Ma bucur ca ti-a placut, inseamna ca te intorci, intr-o zi. Sa vii si la Montreal, daca mai ajungi si poti. 🙂

    Da, da, si eu am fost socata cand am gasit zahar adaugat in untul de arahide bio, carele eu credeam ca daca e bio, e doar arahide rasnite si atat. Asa ca acum citesc toata lista de ingrediente pe produsele pe care nu le cunosc. Recunosc ca sunt un pic cam obsedata, insa nu e pacat sa iau zaharul din orice produs aiurea si sa-mi refuz apoi ceva dulce de calitate, pe motiv ca am deja „burta”? 🙂
    In plus, in US si Canada au inceput astia sa puna in loc de zahar, „high fructose corn syrup” care e obezitate si boala curata, nu alta. Cred ca in UE e interzisa. Sper pentru voi.

    Apreciază

  11. ma infioara adaosurile astea. nu mai stim ce gust au alimentele cu adevarat, asa de pervetite ne sunt papilele :((. o sa ma uit dupa fructose asta, sper totusi ca nu e si aici. in Canada insa m-am speriat citind pe etichete, ca sa nu mai zic ca prietena mea de acolo mi-a zis ca totul e, ca si in State, GMO. mno, si io-s obsedata acuma cu zaharul din diverse, dar ma bucur ca-s asa, taman din principiul enuntat de tine. cat despre revenirea pe-acolo, se pare ca va mai exista inca o delegatie, de vazut insa cand. te anunt!

    Apreciază

  12. eu nu am stiut ca se mananca si frunzele de ridichi :).Si nici ca dovleceii se mananca cruzi. Eu ii grill-uiesc.Si nici ca are mustarul zahar. Eu mai cumpar faina de mustar si imi fac eu mustar ( imi place picant).

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

