ce mancam azi · mancare austriaca · totusi asta nu e un blog culinar · viata la regim · viata la Viena

cand viata iti da regim, tu ii dai culmea micului dejun

Deja dupa momentul broccoli + spanac + patrunjel + migdale, consider ca nu ma mai pot uimi in niciun fel atunci cand vine vorba de a crea ceva mancabil pentru micul dejun, care sa imi si corespunda standardelor impuse :)). (Aia care urasc broccoli sunt invitati politicos sa se abtina de la comentarii nelalocul lor, am auzit tot ce se putea auzi oricum: familionul detesta broccoli cu o pasiune demna de cauze mai bune).
Azi am constatat cu stupoare ca ou fiert + castravete cubulete + ardei capia verde fasiute + (desigur!!!) patrunjel = LOVE. Cu sare si piper, desigur, ca altfel nu stam de vorba.
Asa ca am o singura concluzie: creativitate, numele tau e regim :)))! Sau invers?!
Mahlzeit, in orice caz!

Si acuma, nu fugiti, ci va rog sa imi spuneti care e cea mai traznita chestie de mancare pe care ati facut-o, sub presiunea imprejurarilor: fie regim, fie frigider gol :)).

5 gânduri despre „cand viata iti da regim, tu ii dai culmea micului dejun

  1. ce mie mi s-a parut traznit, pt tine cu vechime, imaginatie si dragoste de gatit, ti se va parea banal. dar daca tot ai intrebat, am facut vara trecuta parca, para cu sunca. am facut putin ca m-am temut ca n-o sa-mi placa si nu mi-a ajuns nici pe-o masea! sau pui cu stafide si bere neagra.
    nu dati cu rosii, eu ani de zile intram in bucatarie fortata, gateam ceva simplu si rapid si dadeam cu praf la altceva mai interesant 🙂

    Apreciază

  2. Wawww, super reteta. Nu e chiar asa bizara, poate doar ca nu m-as fi gandit la patrunjel, insa tre' sa fie delicioasa.

    Ca veni vorba de micul dejun, mie imi place sa mananc paine prajita(cu nuci si stafide) cu lapte amestecat cu kefir. Eram intr-o dimineata in Florida. Ce-ti faci de mancare? ma intreaba P curios, vazandu-ma cu sticle si borcane scoase din frigider. Paine prajita cu lapte cu iaurt, cu fefir si cu branza.
    Si deci facusem asa: amestecasem lapte+iaurt+kefir intr-o ceasca si langa paine pusesem doua feliute de branza feta. Produsele lactate au cel mult 2% grasime, cu exceptia branzei care are maxim 15%. In vacanta aia am slabit 2kg pe care le pusesem in iarna. :))

    Si o alta ciudatenie e supa din morcovii pe care i-am primit de la cumnata mea care e „abonata” la produse Bio si care imi da uneori cate ceva, daca-i prisoseste.
    Am facut deci o supa din morcovii prisositori si ceapa si cum mi s-a parut cam prea dulceaga la sfarsit, am adaugat 2 rosii mari, pasate, fara sa le fierb. Am pus patrunjel si piper si supa a devenit DELICIOASA. 🙂

    Apreciază

  3. Frigiderul meu nu e niciodată gol și am întotdeauna ingrediente pentru rețetele mele sofisticate și complexe. 😀

    Acum, sub presiunea împrejurărilor, voi mânca semințe (neprăjite) de floarea soarelui căci sunt singurul lucru comestibil fără gătire în casă. Mai târziu voi reitera meniul de ieri – cartofi cu salată.

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

