calatorie la Viena · city break Viena · gratuit la Viena · scriu despre Viena · vacanta la Viena · viata la Viena · Viena · Viena in 24 de ore

de ce iubesc Viena

Printre altele si pentru asta:

scaune cu picioarele bine infipte in asfaltul urban, asteptandu-si cuminti la umbra urmatorul ostenit.
In alta ordine de idei, va rog sa imi povestiti cum stati cu canicula, daca va place, daca nu, cum o combateti :)). Am nevoie de idei :)!

Un gând despre „de ce iubesc Viena

  1. Mi-am cumpărat un șprei din ăla cu apă termală și acum l-am dus la lucru și-l folosesc cu încredere pe orice porțiune de piele neacoperită – că unii oameni sunt mai gingași și opresc aerul condiționat ca să murim toți.

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

