calatorii · tara si oamenii sai · unde fugim din Viena

cum sa iti petreci o zi purtand tanga

Tanga pentru degetele de la picioare, desigur. Nu suntem intr-un cerc atat de restrans incat sa discutam despre ce lenjerie intima prefera fiecare, sper ca suntem de acord cu asta. Adica, si chiar de am fi in cerc restrans, nu tin neaparat sa avem o discutie despre chiloti (mai ales cand exista atatea carti bune pe lume, zic eu, usor ipocrita, rotindu-mi ochii a disperare). Cu Zehentanga insa e cu totul alta poveste! In germana de pe la noi, in limbaj colocvial, cuvantul denumeste nici mai mult nici mai putin decat o pereche de flip-flops. Cam ca in Australia ;)).
Papucii astia sunt in opinia mea simbolul absolut al verii. Desigur, daca ar fi dupa mine, si al iernii – cu conditia sa imi petrec iarna la Rio de Janeiro. In cazul ilustrat de fata, i-am folosit cu succes pentru a accesa briza de pe malul lacului. Poza o folosesc acum numa ca sa imi rasucesc cutitul in rana, scobitoarea in bataturile dintre degete si, eventual, periuta de la mascara in cosul de pe frunte. De ce? Pentru ca azi nu am cum, dar nu am absolut deloc cum sa imi petrec ziua in (Zehen)tanga asa cum se arata in poza de mai jos! Grrrrrrrrrrr!

5 gânduri despre „cum sa iti petreci o zi purtand tanga

  1. si mie imi plac flip-flopsii 🙂 primii pe care i-am purtat, acum vreo 12 ani, imi dadeau o senzatie de gadilat intre degete, de mergeam cu ele incovrigate pana m-am obisnuit cu ei. acum n-as mai purta papuci obisnuiti.

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

