tara si oamenii sai

soc! dar si groaza! Edward Snowden e la Viena!!!

Sau cel putin asa ne arata fotografia aceasta pe facebook. Desigur, a urmat un moment de panica, unul de aplauze si apoi inca unul de panica: Edward Snowden e la Viena?! Aoleu! Si ce facem cu el??? Bine ca ne-am linistit rapid: omul din poza e Severin Koller, fotograf. Asemanarea insa e izbitoare. L-am vazut si aseara intr-un reportaj ORF si m-am amuzat. Zau ca austriecii astia nu duc lipsa de umor!

5 gânduri despre „soc! dar si groaza! Edward Snowden e la Viena!!!

  1. Buna! Blogul tau a picat la fix (dupa ce te-am vazut comentand la postule Anei de la HighStreetCardigans), eu sunt in Vienna pana pe 31 August si o sa ma inspir de la tine legat de activitati! 🙂 Alina

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

