blog despre Viena · Canada · pagini carti literatura · scriu despre Viena · viata la Viena

teancul de carti pentru vara

Toate in engleza si scrise de canadieni – asta ca sa nu va mai plangeti ca vai, vai, germana e grea :p .

– work in progress: Lawrence Hill The Book of Negroes. Publicata in afara Canadei ca Someone Knows My Name. Povestea sclavei Aminata Diallo de la rapirea din satul sau african si pana la momentul cand ajunge la Londra pentru a-i sprijini pe abolitionisti. Eu nu pot sa o mai las din mana, atat de alert curge povestea!
– in iunie am devorat al doilea volum de Amy McKay pe care mi l-am cumparat dupa The Birth House, si anume The Virgin Cure.
– am citit tot prin iunie Miriam Toews A Complicated Kindness, apoi am agatat Alice Munro Lives of Girls and Women, numa ca sa raman cu gura cascata la final: oare chiar nu a observat nimeni ca romanul lui Toews e un fel de Lives… revisited?! 
ii mai dau insa o sansa lui Toews cu inca un volum, A Boy of Good Breeding. Daca ar fi sa fiu rea, as zice ia sa vedem asta cu ce mai seamana. Pfffffffff. Va tin la curent.
– tot pe lista de to read e si Steven Heighton cu Every Lost Country. 
Mda, din cate vedeti, nu ma plictisesc deloc.
7 gânduri despre „teancul de carti pentru vara

  1. Adică ce, engleza canadiană e mai grea decît germana?Zi aici ce-mi recomanzi să adaug pe wișlistul de pe bucdepozitori ca să citesc și eu ceva din măreața literatură canadiană. 😀 Mulțu anticipat.

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

