Austria · blog despre Viena · calatorie la Viena · ce sa fac la Viena · city break Viena · info utile Viena · informatii despre Viena · pe jos prin Viena · vacanta la Viena · viata la Viena · Viena · Viena in 24 de ore

unde pot sa imi las bagajele la Viena

Din ciclul: cititorii intreaba si noi raspundem. In Viena bagajele se pot lasa in dulapuri metalice securizate in toate garile mari. Experienta personala am doar cu gara Westbahnhof, unde am lasat ditai trollerul in prima zi cand a venit aia mica in vizita.
Info pentru gari AICI si pentru aeroport AICI, inclusiv preturi si dimensiunea bagajelor.

(postare updatata august 2016)

unde pot sa imi las bagajele la Viena dulapioare securizate

4 gânduri despre „unde pot sa imi las bagajele la Viena

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

