Austria · blog despre Viena · bunatati vieneze · ce mancam la Viena · ce sa fac la Viena · chioscuri · city break Viena · info utile Viena · informatii despre Viena · notite vieneze · pe jos prin Viena · scriu despre Viena · tara si oamenii sai · totusi asta nu e un blog culinar · unde mancam la Viena · vacanta la Viena · viata la Viena · Viena · Viena in 24 de ore

chioscul de carnati, o adevarata institutie vieneza

Puteti foarte bine spune ca m-am trezit cu fata la cearceaf, poate ca ati avea destul de multa dreptate. De fapt, nu, stati un pic, de trezit m-am trezit bine. M-am bosumflat insa cand am inceput sa imi fac rondul matinal pe internet si am dat de din ce in ce mai multe user profiles care isi anunta posesorii ca fiind „photographer”. Mai, ne-am dat naiba. Nu numai ca toata lumea e translator si vorbitor perfect de engleza, acuma oricine are un instagram e fotograf. Mda. Aia de la Magnum habar n-aveau ei in ce se va transforma lumea ;)).
Acuma ca am macanit impotriva tuturor, zic ca e cazul sa va prezint si proiectul meu fotografic (ROFL, da). Pai daca toata lumea se umfla in pene, eu ce-am sa nu?
Acum, serios vorbind, nu e un proiect fotografic in sine. E mai mult ceva ca o stuchitura in san, un fel de imprastiat agheazma, dansat in jurul focului, etc., de frica sa nu piara toate standurile de carnati din Viena si eu sa nu fi apucat sa le fotografiez personal. Explicatiile acestor angoase existentiale se afla aici, daca nu va mai aduceti aminte. Asa ca azi va prezint un…

Chiosc de carnati in Schwedenplatz, Viena

Sa speram ca ma tine entuziasmul si va arat cate un chiosc din asta in fiecare vineri, poate asa ajung si io fotograf :|. Sunt grumpy si reaaaaa, daaaaa daaaaa.

7 gânduri despre „chioscul de carnati, o adevarata institutie vieneza

  1. Baaaayyyyy…la chioscul asta am mancat anul trecut o putza-n corn de aia lunga rau , cu mustar si ketchup…. :))))) Mistoooo! Hai ca mi-am amintit de excursia de acum un an… :))Si nu te mai 'nerva atata…pe bune ca nu se merita!Sa ai week end fain!

    Apreciază

  2. putza-n corn, hahahaha, deci nu sunt singura care vede lucrurile asa! nu ma enervez, ma distreaza asa… cum imi zicea cineva pe facebook: problema e ca nimeni nu se mai recunoaste ca fiind fotograf amator, toti sunt dom'le profesionisti de zici ca din asta traiesc sau ceva :))))). dar ma rog, sa fie la ei 😀

    Apreciază

  3. Pai bueeeyyyyy…n-ai stiut ca oricine are , nene , un deselereu sau chiar sereleu e profi , bueeeyy? :)))))))) Ntz,ntz,ntz…se poate? Nik nu sti! :)))))))(glumesc , sa fim intelese)Este multi cu aparate performante,pe care le folosesc pe modul automat ….si iese faine pozele…ce?Nu stiai? :))))))Uite , sa stii ca nu numai un roman cu slr sau dsrl e profi…mi-amintesc cand am fost la castelul Neuschwanstein (era sa imi scrantesc degetele scriind numele asta) am ramas soc ,la propriu , uitandu-ma la turma de japonezi cu aparate foto Nikon , Canon , ultra perfomante , care faceau poze la kila….Era unul cu un Nikon D 7000 , la vremea aia , acum vreo 4 ani….bueeeyyyy , sa mor de ciuda acolo , habar nu avea de nici unele , poza la gramada , pe modul automat ( iti dai seama ca m-am uitat cu atentie , pe doua trepte mai sus de el , pe scara),da' cine mai era ca el?Huh? Imi venea sa-mi trag cu tesla-n…de ciuda!Deci aparatul ala iti face si cartofi prajiti , daca ii spui si sa il folosesti pe automat?WTF?Io nu sunt profi si folosesc o vechiturica de D80 , care nici macar nu se mai fabrica…dar nu am pretentia ca stiu fotografie , desi am fost si la instruire.Mai am extrem de multe de invatat…ca sunt tare proasta in domeniu si cand dau de-un maestru , stau si cu gura cascata , nu numai cu urechile ciulite , ca sa prind mult mai bine informatia.

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

