blog despre Viena · bunatati vieneze · ce mancam azi · scriu despre Viena · totusi asta nu e un blog culinar · viata la Viena · Viena

sambata dimineata

Mai putine masini pe strada, mai putini vecini vioi. Statul la cafea e prelungit cu cel putin 20 de minute, ba chiar si micul dejun e mai cu mot: un pic de prajitura, un pic de omleta, un pic de somon pe paine unsa cu unt. Nepretentios, profund haotic, dar tare bun. Cumva, sambata dimineata nici macar calcatul maldarului de rufe nu mai pare o indeletnicire indezirabila (desi, daca trebuie neaparat sa fiu sincera o sa va spun ca-mi place sa calc). Iar azi chiar e soare, ceea ce face lucrurile si mai frumoase. Desi e ultima zi de vara si eu tocmai am realizat ca nici n-am purtat sandale atat de mult pe cat as fi vrut vara asta…

5 gânduri despre „sambata dimineata

  1. ha, da, eu am fost deja la cumparaciuni, e liniste si pace, seara insa cei care s-au intors stau pe strazi si e galagie, eu sunt nostalgica dupa paine cu salam de porc, ordinar, ceea ce voi executa, cat despre sandale, eu nu am iesit din sandalo-papucii mei toata vara 🙂

    Apreciază

  2. M-am trezit usor mahmura, desi am baut doar doua pahare de vin aseara, afara picura, nu e frig dar se simte altfel. Am un nod in gat si vara de pana ieri pare deja departe. N-am fost niciodata atat de trista ca se termina vara. Probabil ca n-am avut niciodata pana acum asa o vara de exceptie. Mie mi s-a facut pofta de ciorba de perisoare, pe care obisnuiesc sa o fac cand e frig si urat afara.

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

