am fost acolo · Austria · blog despre Austria · calatorii · calatorii prin Austria · scriu despre Austria · viata in Austria · Viena

amenzi de circulatie in Austria sau de ce nu mai mergem la Faak am See

Azi incepe European Bike Week la Faak am See, in Carintia, Austria. Pana pe 8 septembrie zona din jurul acestui superb lac va fi sub asediul motoarelor de Harley, dar si al petrecerilor si concertelor. Generos si din punct de vedere al posibilitatilor de a face excursii de o zi, locul unde se desfasoara acest festival este el insusi de o frumusete rara. Nu numai lacul Faaker See e o optiune pentru o balaceala zdravana, ci si Woerthersee. Si totusi: noi am decis ca nu vom mai merge la acest festival, si asta dupa ani buni in care nu am lipsit de acolo. Motivul principal il constituie amenzile generoase pe care le-am incasat la ultimele doua editii la care am fost. Ceea ce ni s-a parut de prost gust a fost ca radarul care ne-a taxat in fiecare zi lasata de la Dumnezeu si organizatori pentru acest festival, a fost amplasat in insasi perimetrul special delimitat pentru festival. In plus, se afla intr-o curba pe care cu motocicleta, oricat ai vrea, nu ai cum s-o iei cu 30 de km la ora. Si uite asa, 20 de km peste limita admisa azi, 20 de km maine, intr-o saptamana de festival s-a adunat o suma care mi-a taiat elanul total cand s-a aratat labartata in toata hidosenia ei pe bucata de hartie sosita acasa. Mda. Asa ca, draga Faak am See, ramane sa ne vedem cu alta ocazie, cand n-o sa ma mai simt luata de proasta pentru ca iau amenzi in perimetrul festivalului. Si nu, nu suntem vitezomani.
O sa imi lipseasca insa tunetul motoarelor, aerul tare, de munte, inspirat prin fereastra dimineata devreme, dar si spectacolul colorat pe care il ofera participantii la un astfel de festival…

4 gânduri despre „amenzi de circulatie in Austria sau de ce nu mai mergem la Faak am See

  1. Ovidiu, amenda pentru 20 de km a fost putin, insa s-a adunat putinul ala (in jur de 20 de eur, daca nu ma insel) x 10 zile :))). aia a durut. Oh, da, Grossglocknerul si Nockalmstrasse sunt un "must" in fiecare an, fie ca mergem la Faaker See, fie ca nu!

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

