Austria · calatorii · calendar de Advent · Craciun la Viena · sport

un altfel de calendar de Advent: ziua 10, la pas

Pe undeva prin septembrie ii tineam Oanei un discurs incendiar a carui tema majora era alergatul ca activitate nesuferita pe care nu o sa o practic niciodata. Pe undeva prin octombrie aveam sa ma contrazic flagrant, atat de flagrant cum nu mi s-a mai intamplat niciodata. De pe o zi pe alta m-am hotarat sa incep sa alerg si de atunci nimic nu mi-a mai stat in cale. Nici macar niste multe grade sub zero :)).
Activitatea asta, pe cat de simpla, pe atat de solicitanta, mi-a scos aerele de diva din cap, m-a (re)invatat sa respir si sa nu (mai) judec oamenii dupa aparente. In plus, mi-a readus aproape un om care e tare important in toata ecuatia vietii mele si pentru asta sunt foarte recunoscatoare. Recunoscatoare le sunt si Oanei si lui Zlatko pentru constant guidance and encouragement 🙂 si pentru ca mi-au transmis si mie viziunea lor asupra acestui sport. In plus, Oanei ii dedic o oda de admiratie si pentru ca face totul cu suflet, fara nasuri ridicate pe sus cu importanta si pentru ca ma invata in fiecare zi ca in sport (asa cum il facem noi) nu incerci sa demonstrezi ca esti mai bun decat nimeni altcineva, ci decat tine insati/insuti. Cuvantul zilei cred ca e azi o sintagma :)) : prietenie fara fandoseli :).

sa alergi la deal nu e chiar floare la ureche, dar merita fiecare strop de sudoare 🙂
2 gânduri despre „un altfel de calendar de Advent: ziua 10, la pas

  1. Cînd i-am zis lui Z. că ai alergat pentru prima oară și ești tare încîntată a răspuns: "Felicitări! Spune-i că alergatul îi va schimba viața" :))) Evident că am transmis numai felicitările, am editat restul comentariului pentru că io-s Mama Omida în familia asta, da?, și, în plus, mi s-a părut cam melodramatic :))). Nu știam pe atunci dacă vei continua să alergi sau e doar o iubire trecătoare :). Și mi s-a părut ușor exagerat pentru că mi-era clar că nu te-ai apucat de alergat din dorința de a-ți schimba viața :))) Înțeleg acum din dedicație că, totuși, pasul ăsta a avut un impact suficient de mare să-l ții minte :). Mă simt mîndră pentru că n-am mai fost "muză" pînă acum și mă bucur de toate poveștile noastre comune cu sau fără alergare, trecute și viitoare 🙂

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

