Austria · blog despre Viena · calatorie la Viena · ce sa fac la Viena · city break Viena · cumparaturi la Viena · info utile Viena · obiceiuri daravele · scriu despre Viena · shopping la Viena · suveniruri de la Viena · viata la Viena · Viena

ce suveniruri sa imi cumpar de la Viena

Nu pot sa cuantific cu exactitate cati cititori mi-au ajuns pe blog cautand asta, pot doar spune ca multi, foarte multi! M-am intrebat adesea daca respectiva cautare pe google se refera la suveniruri, la specialitati culinare (includ aici condimente, branzeturi, dulciuri si altele asemenea pe care eu una prefer in ultima vreme sa le cumpar de prin calatorii, in detrimentul chiar si al magnetilor de frigider ;)) ), la haine sau la carti sau la muzica. Una peste alta, nu pot sa nu remarc, in trecerea mea aproape zilnica pe langa chioscurile de suveniruri de la Karlsplatz ca ma uimeste sclipiciul care s-a instalat in ultimva vreme. Tricourile nu mai au sloganul I love Vienna scris cu nimic altceva decat cu strasuri, sepcile au cozorocul batut cu paiete (adesea de un roz socant de aprins), magnetii de frigider au si ei un luciu orbitor, iar suvenirurile Klimt (permiteti-mi sa lesin) sunt din cei in ce mai goldeanu. S-o fi transformat Viena intr-un circ al ororilor comerciale si eu n-am aflat?

3 gânduri despre „ce suveniruri sa imi cumpar de la Viena

  1. ma uitam la campionatele de patinaj, intamplator la proba baietilor. toti aveau lant de aur la gat, suficient de gros ca sa fie remarcat si strasuri. sportul asta pe vremuri era mai putin stralucios. se pare ca asta e trendul, trebuie sa stralucim in toate 🙂

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

