Austria · blog despre Viena · bunatati vieneze · calatorie la Viena · ce sa fac la Viena · city break Viena · info utile Viena · obiceiuri daravele · scriu despre Viena · tara si oamenii sai · viata la Viena · Viena · Viena in 24 de ore

Sf. Valentin la Viena

Ah, nu, chiar nu imi vine sa cred ca scriu despre asta! Dar stiti cum e: daca-i musai, cu placere! Nu am inima (ha!) sa rezist intrebarilor pe care le-am primit si care se pot rezuma, simplu, sub egida: ce pot sa fac la Viena de Sf. Valentin? Stati sa mai iau o inghititura de cafea, sa imi revin in simtiri si sa incepem!

Viena e locul unde se gaseste faimosul Sarut al lui Klimt. De ani de zile deja, galeria de la Belvedere e luata cu asalt de indragostitii care doresc neaparat sa se sarute in fata acestui tablou. Ba, mai mult, unii fericiti au avut chiar si ocazia de a se casatori in capela acestui palat.

Cine isi doreste rasfat la superlativ, poate merge la unul din complexele termale din Viena sau din imprejurimi, mai ales ca preturile oferite in aceasta zi sunt mai mult decat ademenitoare.

Gradina zoologica Schönbrunn are pentru Sf. Valentin un program special: nu numai ca puteti obtine doua bilete la pretul unui singur, dar puteti beneficia si de un tur special, cu ghid!

Teatrul Ronacher ofera si el doua bilete la pretul unuia singur.

Pentru cina, ce ati spune sa urcati tocmai in Donauturm si sa vedeti Viena de la inaltime?

Si ce poate fi mai romantic decat o plimbare cu vaporasul pe Dunare, cu cina inclusa?

Dincolo de toate acestea, Viena mai are multe de oferit. Cei ce isi doresc sa sarbatoreasca Sf. Valentin gasesc aici oportunitati dupa pofta inimii: de la programele speciale din muzee pana la cafenelele cu prajituri scaldate in roz si inimioare… Of.

eu am primit deja prajitura in avans, ca sa nu cumva sa am iluzia ca scap de tot de Valentinstag :))
5 gânduri despre „Sf. Valentin la Viena

  1. ce frumu e prajituricaaaa!!! eu n-am sarbatorit niciodata valentine, ca nu s-a potrivit, ca nu le-a placut altora, ca, ca… dar mi-ar placea, chiar daca atat de mult roz imi stimuleaza diabetul. te pupiiiic!!!

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

