Belgia · Bruxelles · calatorii · calatorii prin Europa · ce mancam azi · totusi asta nu e un blog culinar

ce sa mananci la Bruxelles: M’semen, clatite marocane

Cand am cumparat minunatia asta (careia din pacate, de foame si pofta, nu i-am facut niste poze decente) habar n-am avut cum se cheama. Am aratat cu degetul ce vreau, tot cu degetul am ales si umplutura: this (un fel de branza dulce), this (masline picante) and honey (caci fara miere constatasem eu ca nu se poate). As mai fi putut alege si rosii uscate la soare, anghinare, sarmalute mici in foi de vita sau ardei copti. Toata afacerea a fost 3 euro. De mancat am mancat la niste masute mici, de tabla, na, ca la piata sau la birturile din satele bunicilor :)).
Nu mica mi-a fost surpriza cand am ajuns acasa si am dat o cautare, de curiozitate, pe google, sa aflu ca de fapt asta e una din recomandarile pe care toti le fac atunci cand vine vorba de Bruxelles: sa mergi la piata din jurul Gare du Midi si sa mananci clatite marocane! Daca va intereseaza aluatul, l-am gasit si pe el, aici. O idee grozava pentru un brunch duminica, nu-i asa :)?
Mahlzeit!

Un gând despre „ce sa mananci la Bruxelles: M’semen, clatite marocane

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

