Austria · blog despre Viena · ce mancam la Viena · mancare austriaca · scriu despre Viena · totusi asta nu e un blog culinar · viata la regim · viata la Viena · Viena

salata de bame murate

Poza am sters-o :o. De bunavoie si nesilita de nimeni, cautam sa fac loc pe cardul de memorie al aparatului foto pentru imaginile de la Nova Rock. Eh, si asa nu ma pot lauda neaparat ca imi mai place sa fac fotografii cu mancare, asta e deja un capitol apus :)). Mai importanta e, zic eu, reteta – asta daca poate fi numita reteta. Nu de alta, dar e atat de simpla!

  • 1 borcan de bame murate (sau chiar bame proaspete, fierte, daca aveti norocul sa le gasiti la piata)
  • sare
  • piper
  • ulei de masline
  • otet balsamic
  • vreo doi catei de usturoi, pisati
  • patrujel

Procedeul? Cat se poate de simplu: le amestecam pe toate si gata! Daca ii adaugam si o felie de paine prajita, merge de minune pentru o cina simpla, de vara. Sau chiar pentru un pranz.
Intr-o alta varianta am scos otetul si am adaugat iaurt. La fel de bun, la fel de savuros!

Mahlzeit!

Un gând despre „salata de bame murate

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

