arhitectura · Austria · blog despre Austria · blog despre Viena · calatorii · calatorii prin Austria · fotografie · obiceiuri daravele · scriu despre Austria · scriu despre Viena · tara si oamenii sai

o casa traditionala, dar moderna

Am decis ca saptamana asta sa va arat din multitudinea de poze pe care le-am tot facut in ultima vreme. Daca port aparatul foto cu mine, in virtutea meseriei (nu-s fotograf, dar imi trebuie sa pozez ici colo cate o bucata de santier 😀 ), m-am gandit sa si profit si sa imortalizez locurile pe unde ajung cu colegii de serviciu. In plus, recunosc fatis, ma fascineaza arhitectura si ma fascineaza casele. De multe ori mi-as dori sa ii pot cunoaste pe proprietari, ca sa vad de pot suprapune au ba impresia lasata de cladire pe cea facuta de oameni. Dar cum asta nu e posibil, nu pot decat sa speculez oare ce fel de oameni sunt cei care au panouri solare pe casa si caiac pe masina :)? Le plac lucrurile traditionale, dar in acelasi timp sunt in pas cu tehnologia. Sunt ecologisti, iubesc natura – toate astea-s coordonate sigure, zic eu. In ceea ce priveste varsta, aici e un pic mai greu. Nu as zice ca se citeste din cele enumerate un pic mai sus. Poate ca au sub 30 de ani, poate ca au peste 50. In Austria am invatat ca notiunea de „tanar” cu care venisem din Romania nu se aplica deloc. Aici tineri pot fi si oameni care se apropie de 70 de ani :).
Voi cam ce v-ati imagina despre proprietarii acestei case (si acestui caiac ;)) )?

9 gânduri despre „o casa traditionala, dar moderna

  1. Io imi imaginez ca-s proprietara si am scapat de bloc rapid 😀 Deh, lumea se invarte in jurul meu 😉

    Sa stii ca si mie imi place sa ma uit la case si sa imi imaginez chestii despre proprietari. Dar mie imi place sa vad si incaperi, mai ales bucatarii ;)))

    Apreciază

  2. Hhhaha, eu ma plimb seara la mine in cartier si ma uit in casele oamenilor, sa vad ce tablouri au pe pereti(aici nu prea are lumea perdele sau daca are sunt deschise) si-mi imaginez astfel cam ce fel de oameni locuiesc acolo. Sigur ca arhitectura caselor ajuta si uneori si masinile oprite in fata casei… 🙂
    Astia ai tai sunt relativi tineri. Cei mai in varsta ar fi smuls dracului buruienile alea din fata curtii. :)))

    Apreciază

  3. Ce frumoooooasa e casa! 🙂 Eu cred ca sunt un cuplu tanar (pana in 35 de ani), care au preluat o casa mai veche si au renovat-o (poate de la parinti, bunici…?), nu prea le pasa de „status simbols” si nici de gura lumii. Trebuie sa fie la 40-50 de minute de Viena, probabil zona Neusiedl, Burgenland cu siguranta. Le place natura foarte mult si incearca sa traiasca frumos, poate chiar vegetarieni.
    Chestia cu panouri solare e simpla: au fost niste finantari f bune de la stat acum cativa ani si multi au profitat de ele. Eu le recomand din suflet 🙂 (panourile, nu finantarile)

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

