Austria · blog despre Viena · bunatati vieneze · ce sa mananci la Viena · culinar · mancare austriaca · obiceiuri daravele · scriu despre Viena · totusi asta nu e un blog culinar · viata la Viena · Viena

nu o sa va vina sa credeti ce mananca acest blogger pe timpul verii! eu am vazut si am ramas uimita!

Vai vai vai, cat ma enerveaza titlurile de genul asta! Nu mai poti sa primesti niciun link, nu mai poti vizita niciun blog, ca zbang! Nu ai sa crezi, am fost socat, mi-au cazut falcile de uimire! Oh, Doamne.
Ei, si acum ca mi-am exprimat frustrarea :)), sa va prezint totusi si hrana mea din ultimele zile:

Adica, in cuvinte: urda/ricotta cu coacaze, agrise, zmeura si miere in care am aruncat vara trecuta niste ramurele de levantica. Raiul intr-un castron, parol!
Acestea fiind zise, va doresc vikend placut, dragilor :)!

4 gânduri despre „nu o sa va vina sa credeti ce mananca acest blogger pe timpul verii! eu am vazut si am ramas uimita!

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

