Austria · blog despre Viena · bunatati vieneze · carnati si nu numai · ce mancam la Viena · chioscuri · city break Viena · culinar · fotografie · pe jos prin Viena · scriu despre Viena · unde mancam la Viena · vacanta la Viena · viata la Viena · Viena · Viena in 24 de ore

chioscuri de carnati din Viena

Of, cum nu reusesc deloc sa ma tin de ce mi-am promis mai de mult, si anume sa fotografiez pe indelete chioscurile astea. Nici nu stiu cum de mi-am adus aminte sa scot camera si sa-l imortalizez pe „arici” :)).

5 gânduri despre „chioscuri de carnati din Viena

  1. Ar trebui sa atarne niste carnati pe-acolo 🙂 Apropo, stiai ca portughezii mananca niste carnati facuti cu faina ? Am ramas gura casca 🙂 Se cheama farinheira, i-au inventat evreii si au aparut pe vremea inchizitiei, ca sa ii induca in eroare pe catolici.

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

