calatorii · cu motocicleta · viata la Viena

oh, voi, chilotii seamless

… sunteti cel mai de pret avut al motociclistului, dupa motocicleta. Sau chiar inaintea ei :)). Am zis! Poate cineva sa ma contrazica? Nu poate. Sau cel putin nu din cei care, ca si mine, isi pun (mai des sau mai rar) posterioarele regale in saua unui calut din asta mecanic cu doua roti.

ar fi fost dragut, dar nu, nu e fundul meu in poza. acest fund este luat de pe undeva de pe internet.

Inainte de a pleca in primul meu tur cu motocicleta stiu ca am citit zeci de pagini de internet, zeci de reviste si am discutat cu multi oameni. Subiectul principal? Desigur, bagajele. Cum si ce sa iei, cum sa impachetezi, cum sa faci in asa fel incat sa folosesti la maximum spatiul restrans de depozitare pe care ti-l ofera o motocicleta. Am primit sfaturi despre casca, vizera, tricouri, ghete, echipamentul de ploaie, despre sosete, crema de protectie solara, strugurel, picaturi de ochi, mancare, hidratare, dar nimeni, dar absolut nimeni nu a pomenit chiar si numai o data cuvantul chiloti. Poate ca erau cu totii sfiosi, nu stiu, dar zau ca mi-ar fi placut la momentul respectiv sa mi se spuna (pentru ca nu, nu-ti da prin cap, novice fiind) ca exista pe lume chiloti fara cusaturi si ca ei sunt tot ce isi poate dori fundul tau mai mult si mai mult atunci cand sta ore intregi in sa.
Astfel poate as fi evitat momentul colosal de dupa prima zi, cand m-am dat jos de pe motor ca o caprioara, iar in camera cand mi-am dat jos echipamentul am constatat ca-s partial o zebra.  Dungile, oh, dungile de pe solduri si de pe fese, asa rozalii si bine imprimate in piele, au stat acolo mult si bine. De fapt mult si dureros, ca un tatuaj nevindecat :)). Si zau ca respectivii chiloti nu erau grosolani, dar ce conta? Aveau cusaturi! Dar, cum stim cu totii ca daca te dai cu capul de pragul de sus (mbine, in cazul asta poate ar fi mai bine sa zicem cu fundul de pragul de jos) iei masuri intru remedierea situatiei si ingrijirea cum trebuie a regalului posterior. Prin urmare – fiind acum la turatie maxima in vederea plecarii – ieri am dat iama intr-un supermagazin (nu spui care, incepe cu L si se termina tot cu l) ca adusesera chiloti seamless. O prietena m-a intrebat odata: da’ ma scuzi, da’ de cati chilotz are nevoie o duamna? Seamless? Multi! Sa fie acolo, maica, sa fie. Ca-s buni si pentru calatorii, si pentru alergat, si pentru bicicleta si pentru… da-s buni pentru toate, parol!

3 gânduri despre „oh, voi, chilotii seamless

  1. Trag si eu o ochiada la Lidl sa ma uit de chiloti de astia , desi , mie personal , chilotii de plastic sau cu elastan si alte chestii lucitoare prin ei , imi provoaca niste alergii de imi vine sa ma urc pe perecti de mancarime si usturime…
    Daca s-ar face seamless de astia din bumbac , cred ca as fi in al noualea cer de fericire!

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

