Austria · blog despre Viena · calatorie la Viena · calatorii · calendar de Advent · ce sa fac la Viena · city break Viena · Craciun la Viena · notite vieneze · scriu despre Viena · vacanta la Viena · viata la Viena · Viena · Viena in 24 de ore

calendar vienez de Advent – ziua 5. Stephansplatz

Chiar as vrea sa gasesc timp sa ma uit pe fotografiile din anii din urma. ceva trebuie sa se fi schimbat, desi de cate ori ajungem in centrul orasului in perioada asta lucrurile par a fi stat pe loc de la Adventul trecut. Pe undeva insa, neschimbarea aduce cu ea un fel de confort, e asa, un fel de punct fix al orasului. Oare ne-am supara pe primar daca intr-o buna zi ar decide sa puna alte decoratiuni si alte standuri in pietele noastre?

2 gânduri despre „calendar vienez de Advent – ziua 5. Stephansplatz

  1. Eu am cugetat la acest aspect săptămîna trecută cînd am citit o postare cu Londra, găsită la tine-n blogroll. Eu vreau să rămînă tot la fel, ca-n copilărie (la figurat vorbind, nu c-aș vrea Crăciunuri comuniste), sînt o conservatoare și-o retrogradă. De ce s-arunci banii în fiecare an pe alte chestii cînd le poți folosi la nemurire?!

    Vorba vine la nemurire, că, de exemplu, mie mi-a decedat acum vreo 10-15 ani instalația de pom din copilărie și încă încerc să m-obișnuiesc cu aia nouă (că n-am găsit exact la fel s-o-nlocuiesc). Ce de că!

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

