Austria · blog despre Austria · blog despre Viena · calatorie la Viena · calendar de Advent · ce sa fac la Viena · city break Viena · Craciun la Viena · cumparaturi la Viena · notite vieneze · pe jos prin Viena · Revelion la Viena · scriu despre Viena · shopping la Viena · vacanta la Viena · viata la Viena · Viena · Viena in 24 de ore

Mariahilferstrasse inainte de Craciun

Nu ma incumet prea des sa merg pe Mariahilferstrasse in perioada asta, dar daca tot am prieteni in vizita, am zis sa le fac un hatar. Cat timp doamnele au dat iama prin magazine, eu am profitat un pic si am facut cateva fotografii. Si trebuie sa spun ca m-am simtit tare bine acum ca mare parte din aceasta strada e zona pietonala :).

Un gând despre „Mariahilferstrasse inainte de Craciun

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

