calatorii

dulciuri grecesti, inspiratie inainte de Pastele Catolic

dulciuri cofetarie Atena dulciuri la atena gogosele cu mere si scortisoara o cofetarie in atena

Cred ca m-am tot vaitat eu pe blog ca relatia mea cu zaharul si dulciurile nu e una tocmai armonioasa. In principiu nu mananc prajituri, ciocolata e in exclusivitate neagra cu 90 sau 99% cacao la mine in casa, zahar abia de am pe fundul unui borcan, in camara. Asta e, probabil o mostenesc si pe maica-mea, care n-a putut niciodata sa manance o prajitura intreaga. OK, s-ar putea ca aici sa avem o exceptie pentru amandoua, si anume amandina. Dar asta e subiect pentru alta postare, probabil sub titlul Oda amandinei :D.

In Atena insa m-a luat valul. Dupa fiecare sedinta sau deplasare prin oras, pac la cafenea. Vazand cum se infrupta colegii de masa din chestiunile alea insiropate care tot apareau in pungi, pe farfurii sau in cutiute de carton, am zis ia sa incerc si eu, domle, sa vedem de ce mormaie astia asa de placere :D. Ei bine, am inteles rapid de ce. Dulciurile – absolut toate mancate in Atena – n-au fost foarte dulci, dar extrem de aromate. Scortisoara, mastic, cacao de foarte buna calitate, mere suculente, creme de vanilie cu gust divin, nici nu as sti pe care din toate astea sa le laud mai intai! N-am apucat sa pozez tot pentru ca dispareau cu viteza luminii 😀 . Una peste alta, mi-a placut, as fi putut sa ma obisnuiesc 😀 , lucru pe care il consider tare periculos 😀 !

Preturile au fost infime si la prajituri, si la cafea, mai ales daca e sa compar cu Viena! Pai la noi cappuccino cu 1,30 eur nu o sa gasesti 😀 !

Acestea fiind zise, va urez vikend fain, iar celor care sarbatoresc ca si noi acum Pastele, va urez sa va bucurati din plin de sarbatori!

2 gânduri despre „dulciuri grecesti, inspiratie inainte de Pastele Catolic

  1. Mai bine ma „ucidirai” decat sa ma faci sa ma uit la pozele astea….Du-mne-ze-u-leeeeee , e nebunie maxima postarea asta! 😊
    Mi-ai amintit de experienta mea de anul trecut, din Bratislava, de la cofetaria aia celebra,unde noroc ca ospatarul nu a reusit sa retina decat jumatate din comanda, ca altfel ar fi trebuit sa le spal vasele vreo saptamana ,ca sa pot achita tot ce am zis ca vreau 😄

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

