am fost acolo · Belgia · Bulgaria · calatorii · ce mancam azi · dulciuri · Los Angeles · obiceiuri daravele · totusi asta nu e un blog culinar

amintiri culinare: cu camera foto prin farfuriile lumii

Nu stiu ce mi-a venit intr-o zi si m-am gandit sa incep seria asta pe facebook (clic clic!). I-am zis amintiri culinare, pentru ca exact despre asta este vorba. Imagini cu mancaruri din locurile prin care am fost. La inceput nu-mi placea deloc ideea asta, de a fotografia mancarea. Mi se parea total lipsita de eleganta. Apoi am inceput sa scriu un blog culinar si asta a fost. Curiozitatea mi-a fost prea mare, voiam sa aflu mai multe, sa investighez, dar si sa impart cu altii ceea ce vedeam.

Pentru ca stiu ca multi dintre voi nu intra pe facebook, m-am gandit sa aduc seria si pe blog. Nu de alta, dar cred ca fiecare farfurie cu mancare e de fapt parte din cultura locului. Cine suntem se reflecta si la cum amestecam ingredientele in oala, pentru a crea magie sau dezamagire :).

Stiati ca starea sufleteasca se reflecta in gustul bucatelor 🙂 ?

Povestea cu galeria o stiti deja, clic clic pe prima poza si de-acolo, Mahlzeit :)!

7 gânduri despre „amintiri culinare: cu camera foto prin farfuriile lumii

  1. Nici mie nu mi-a placut mancarea din State. Am slabit 4 kg in 8 zile. Performanta, nu gluma. 🙂
    Scoicilea alea imi fac si mie cu ochiul. 🙂 Si cand ma gandesc ca acum cativa ani nici nu vroiam sa le vad. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

