am fost acolo · Austria · blog despre Austria · blog despre Viena · calatorii · calatorii prin Austria · cu motocicleta · scriu despre Austria · scriu despre Viena · vacanta in Austria · viata in Austria · viata la Viena

calatorii prin Austria, pe motocicleta

La Viena e cald, asa ca am decis ieri sa fugim spre racoarea de la Loisium. Am lustruit motocicleta si am plecat, intai pe autostrada, apoi pe drumuri ascunse prin paduri si printre dealuri. Pana cand va voi depana povestea despre Loisium, va las cu zgomot de vant si de tevi incinse :), cu iluzia aerului tare de padure! Sa va mai spun inca o data ca nu ma pot satura de calatorii prin Austria?

Sa aveti o saptamana grozava!

5 gânduri despre „calatorii prin Austria, pe motocicleta

    1. am gustat numai paharul care era inclus in pretul biletului, ca altfel innebuneam pe caldura aia :o. soferul insa doar s-a uitat la mine cum sorb :D! o sa povestesc despre Loisium, se poate si degusta vin, dar in principiu e un muzeu dedicat vinului

      Apreciat de 1 persoană

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

