am fost acolo · calatorii · calatorii in nordul Europei · calatorii prin Europa · fotografie · miercurea fara cuvinte ca avem gura plina · totusi asta nu e un blog culinar

ce mancam la Helsinki – a photostory

Cand am inceput sa mergem din ce in ce mai sus, spre nordul Europei, nu mi-am inchipuit ca, printre alte lucruri mai mult sau mai putin evidente, ma voi indragosti de mancarea acelor locuri! Ca orice al turist, am dat si eu o cautare pe google inainte sa plec de acasa: ce mancam la Helsinki. Realitatea a intrecut orice mi-ar fi putut arata google! Au niste prajituri fantastice la Helsinki, au si paine foarte buna, iar pestele, oh, pestele de aici e savuros pregatit! Dar ajunge, am zis ca e photostory cu mancare nordica, photostory cu mancare sa fie :D! Mahlzeit :D!

update 16.07.2015: am mai adaugat cateva imagini galeriei cu poze. De asemenea, vreau sa va amintesc ca pe blog exista alte doua povesti despre Helsinki: obiectivele turistice vazute de noi sunt in linkul ce sa vezi la Helsinki si cateva informatii utile gasiti in city break la Helsinki.

6 gânduri despre „ce mancam la Helsinki – a photostory

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

