am fost acolo · arhitectura · arhitectura in Viena · arta · Austria · blog despre Viena · bunatati vieneze · calatorie la Viena · calatorii · ce mancam azi · ce mancam la Viena · ce sa fac la Viena · ce sa vad la Viena · city break Viena · culinar · cumparaturi la Viena · dictionar culinar austriaco-roman · fotografie · mancare austriaca · MuseumsQuartier · pe jos prin Viena · restaurante in Viena · scriu despre Viena · shopping la Viena · unde mancam la Viena · vacanta in Austria · vacanta la Viena · vara la Viena · viata la Viena · Viena · Viena in 24 de ore · Viena pentru incepatori

Viena pentru incepatori: 3 locuri clasice din capitala austriaca in care mi-am dus prietenii si ce am facut acolo

Pentru prietenii mei care au venit acum pentru prima oara la Viena, programul turistic a fost musai sa includa trei locuri ce au devenit clasice in turul pe care il ofer celor care nu-s neaparat in cautare de colturi ascunse de oras, ci vor mai degraba sa vada obiectivele despre care toti calatorii vorbesc.

  1. Hundertwasserhaus. Unii or privesc cu nostalgie barceloneza, altii o incadreaza din start in peisajul vienez, plin de altfel, daca te uiti cu atentie la referiri la artistul care a adus atata culoare in lume. Din pacate casa nu se poate vizita si in interior, dar exteriorul sau, cat si Hundervasser Village, compenseaza din plin. Ce am facut aici: fotografii multe si schimb de informatii. Am cumparat magneti si alte suveniruri, aici sunt un pic mai ieftine decat in oras.
  2. MuseumsQuartier. Pentru ca e locul meu favorit din Viena si imi place sa il impart cu prietenii. Ce am facut aici: ne-am jucat cu barcutele cu motor care se pot inchiria. Dupa aceea am baut o cafea la Kantine.
  3. Prater. Pentru ca orice am face, copilul din noi se va bucura mereu de o vizita „la comedii”. Oare ajungem vreodata sa uitam de vata de zahar si de dulciurile pe bat? Daca da, atunci cei care uita duc o viata trista :D. Ce am facut aici: musai in Roata Mare, desi biletul e cam scump si distractia dureaza doar 10 minute. Dar sa vii pana aici si sa nu te urci in ea, nu se poate! Apoi am mers desigur la Schweizerhaus pentru un Stelze (ciolan de porc), din aceleasi motive pentru care ne-am urcat si in Roata :D!

Pentru a deschide galeria, clic pe prima poza :).

Saptamana minunata va doresc! Daca v-a placut articolul, dati share pe facebook, ca sa afle si altii ce poti face daca vii la Viena!

12 gânduri despre „Viena pentru incepatori: 3 locuri clasice din capitala austriaca in care mi-am dus prietenii si ce am facut acolo

  1. Minunat!
    De as fi avut informatiile astea , atunci cand am mers cu ai mei in Viena , nu as mai fi bajbait pierduta in spatiu…
    Cu ciolanul m-ai dat gata….arata demential si tare as hali si eu o portie! 😀
    In Prater eu cu fii-mea ne-am cumparat vata de zahar la punga d-aia mare si ne-am urcat si in roata mare….ca deh , vorba ta , daca vii in Prater , poti rata altele , dar roata in nici un caz… 😀
    Am vrut sa intram si la muzeul statuilor de ceara , dar ni s-a luat aerul si piuitul cand am vazut cat ne costa pe toti 4.
    Mneah , in fine….Cel mai haios a fost la manejul cu caluti si ponei , unde Luana a vrut sa mearga cu calul , ne-am adresat tipului de acolo in engleza , am inceput sa vorbim intre noi in romana , si tipul ne-a raspuns in romana ca ne face reducere , ca suntem romani de-ai lui :)))))) Era din Salaj , flacaul :))))) Asta a fost cireasa de pe tort.

    Apreciat de 1 persoană

    1. faza cu romani sambata :D. ne opresc unii si ne intreaba in engleza cum e cu parcarea, noi raspundem, desigur. dupa 5 minute, astia se lamuresc, ne zic thank you si pe urma ea ii zice lui, neaos: „hai sa mergem acolo, daca au zis oamenii ca e mai bine, trebuie sa stie ei, ca-s de aici”. m-a bufnit rasul si i-am intrebat daca stiu bancul ala cu „da´noi de ce vorbim nemteste” :D. s-au amuzat si ei copios, desigur 😀

      Apreciat de 1 persoană

      1. Pe bune ca e haios….
        Am mai patit una asemanatoare in Karlsruhe , incercam sa aflam unde este statia de tramvai si vorbeam romaneste….un tip isi spala masina si ma duc spre el sa il intreb si dau sa zic „do you speak english” , la care el ” hai sa va arat unde trebuie sa ajungeti”… :))))))

        Apreciat de 1 persoană

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

