am fost acolo · arhitectura · arta · Austria · blog despre Austria · calatorii · calatorii prin Austria · unde fugim din Viena · vacanta in Austria · vara in Austria · Viena

Schloss Hof revisited: gradinile palatului, vara

Am fost cu prietenii nostri intr-o vizita la Schloss Hof. Va mai aduceti aminte, sper, ca am fost acolo prin primavara, asa ca la intrebarea oaspetilor nostri ce putem sa vedem in Austria am avut raspunsul deja pregatit: Schloss Hof (clic)! Stiam ca o sa le placa, stiam ca gradinile (clic!) vor fi diferite de cum erau data trecuta, stiam ca o sa revin oricum, si eu, cu placere in acest loc minunat!

Va las cu o galerie de poze (stiti deja, clic pe prima pentru a accesa galeria), unele facute cu aparatul foto, altele cu telefonul. Si sa stiti ca ele nu cuprind decat o mica si firava parte din toate frumusetile vazute acolo!

8 gânduri despre „Schloss Hof revisited: gradinile palatului, vara

  1. Florea de anghinare e foarte frumoasa! Am gasit-o si la noi, intr-o florarie. 🙂
    I-am facut un buchet unei doamne, care s-a bucurat pentru ca stia ce este. Vanzatoare imi spusese ca doamna sa nu interpreteze c-o fac tepoasa. :):):)
    Minunata gradina! Si multumesc pentru poze.
    Vikend placut! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. hahaha, tepoasa! adevarul e ca florile pot transmite mesaje, eu m-as bucura sa primesc o floare de anghinare stiind cat de delicioasa e! vikend placut si tie si multumesc pentru vizite si comentarii, intotdeauna ma bucur sa le citesc!

      Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

