am fost acolo · arhitectura · arta · Austria · aventura · blog despre Austria · blog despre Viena · bunatati vieneze · cafeneaua vieneza · calatorie la Viena · calatorii · calatorii prin Austria · calatorii prin Europa · ce mancam azi · ce mancam la Viena · ce sa fac la Viena · ce sa mananci la Viena · ce sa vad in Austria · ce sa vad la Viena · city break Viena · cu motocicleta · culinar · dictionar culinar austriaco-roman · dulciuri · dulciuri vieneze · fotografie · Harley Davidson · info utile Viena · informatii despre Austria · informatii despre Viena · istorie · mancare austriaca · notite vieneze · pe jos prin Viena · scriu despre Austria · scriu despre Viena · stil de viata austriac · tara si oamenii sai · totusi asta nu e un blog culinar

rezumat: despre ce am scris saptamana asta pe #blogvienez

Azi mergem sa sarbatorim niste prieteni dragi, dar inainte de a ma urca pe tocuri va las cu o postare in care va adun articolele de saptamana asta. Nu de alta, dar mi se pare ca a fost o saptamana delicioasa aici pe blog, iar voua v-a placut mult!

Va sa zica, luni am scris despre 11 motive pentru care merita sa vizitezi Bratislva, chiar daca ai venit sa vezi Viena,

marti am scos din vitrina paharele de vin si am plecat in excursie la Loisium in Langelois,

miercuri v-am tentat cu 12 strudele,

joi am scris despre cafeaua vieneza,

vineri v-am aratat gradinile de vara de la Schloss Hof.

Va multumesc pentru vizitele si comentariile de saptamana aceasta! Luni va astept cu o noua povestire! Vikend fain, dragilor!

2 gânduri despre „rezumat: despre ce am scris saptamana asta pe #blogvienez

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

