am fost acolo · Austria · blog despre Viena · scriu despre Viena · viata la Viena · Viena

despre ce am scris pe #blogvienez saptamana asta

A mai trecut o saptamana de blogging, asa ca hai sa vedem despre ce am vorbit aici in zilele care au trecut.

Luni am inceput optimist, cu povestea calatoriilor prin lume a unei femei vieneze remarcabile, Ida Pfeiffer.

Marti am vorbit despre ultima gaselnita in materie de mancat pe strada la Viena (clic!).

Miercuri am fost gospodina si am pus prune murate (clic!) la borcan.

Joi am deschis cartile de bucate si am vazut ce supe se pot manca la Viena (clic!).

Vineri, ieri adica, am fost la o berarie veche (clic!), cu traditie, in Ottakring.

Va doresc un vikend fain, oameni frumosi, sa va bucurati de liniste si de zilele libere!

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

