am fost acolo · Austria · blog despre Viena · calatorie la Viena · calatorii · ce sa fac la Viena · ce sa mananci la Viena · ce sa vad la Viena · city break Viena · gratuit la Viena · info utile Viena · informatii despre Viena · pe jos prin Viena · scriu despre Viena · toamna la Viena · vacanta la Viena · viata la Viena · Viena · Viena in 24 de ore

ce sa faci la Viena in octombrie

Octombrie! Maine e deja octombrie! Toamna isi intra din ce in ce mai mult in drepturi, iar eu as zice ca sunt pregatita sa o tolerez, atata vreme cat vine cu frunze colorate si zile nu prea friguroase 😀 ! Viena e si ea pregatita, caci multe sunt de facut pe aici in luna octombrie. Am sa aleg pentru azi numai cateva evenimente pe care eu mi le-am marcat in calendar:

La galeria Westlicht, pana pe 18 octombrie, World Press Photo 2015.

Vienna Food Festival, weekendul asta, adica intre 2 si 4 octombrie.

Noaptea alba a muzeelor, pe 3 octombrie. Programul din link e in engleza!

Pana pe 11 octobrie are loc si varianta vieneza a Oktoberfest.

Daca va pasioneaza genul asta de evenimente, pe 26 octombrie, de ziua nationala a Austriei, va avea loc o parada militara pe Ringstraße.

Urmariti si pagina de facebook a blogului pentru informatii cu privire la evenimentele din Viena!

photostory 7 iepurele Albertinei 7cf35-vienastoplamuseumsquartier

2 gânduri despre „ce sa faci la Viena in octombrie

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

