acasa · Adventul la Viena · am fost acolo · Austria · blog despre Viena · calatorie la Viena · calendar de Advent · ce sa fac la Viena · ce sa vad la Viena · chestii pe gratis · city break Viena · Craciun in Austria · Craciun la Viena · cu copiii la Viena · gratuit la Viena · iarna la Viena · informatii despre Viena · notite vieneze · pe jos prin Viena · piete de Craciun in Viena · scriu despre Viena · stil de viata austriac · vacanta la Viena · viata la Viena · Viena · Viena in 24 de ore · weekend la Viena

prima vizita la pietele de Craciun: Stephansplatz

Dupa serviciu, repede, o oprire scurta in Stephansplatz, la piata de Craciun de acolo. Aceasta piata de Craciun se intinde in jurul Stephansdom, e mult mai mica si mai putin spectaculoasa decat cea din fata Primariei, dar nu e mai putin frumoasa. Mai ales la momentul in care ziua se ingana cu noaptea, cand nu e pe deplin intuneric.

A fost frig, mi-au inghetat mainile pe telefon 😀 – soarele de peste zi m-a pacalit si nu mi-am luat manusi. Insa ma declar multumita de prima vizita pe 2015 la pietele de Craciun din Viena 🙂 ! Hai sa va arat si voua! Clic pe una dintre fotografii pentru a deschide galeria!

 

6 gânduri despre „prima vizita la pietele de Craciun: Stephansplatz

  1. Dupa ce am vazut Viena vara, pe canicula, mi-am zis ca o sa mai revin si ca targul de Craciun o sa fie un prilej binevenit. Dar am fost avertizata de vantul taios ce obisnuieste sa sufle in perioada asta a anului si am mai amanat. E greu sa mergi prin frig cu un copil mai mititel!

    Apreciat de 1 persoană

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

