am fost acolo · calatorii · calatorii prin Europa · calendar de Advent · ce mancam azi · culinar · dulciuri · fotografie · of of mai mai · stil de viata austriac · totusi asta nu e un blog culinar · unde fugim din Viena

foodie trip la Londra

24 de usite ale calendarului de Advent, iar azi deschidem inca una din spatele careia vor navali aici arome care de care mai imbietoare. Caci tipic vienez mai e si evadarea din oras in cautarea altor si altor delicii culinare 😀 . Prietena noastra vieneza, Bea, a fugit la Londra, ca sa ii faca o scurta vizita reginei, sa ii dea binete, sa o intrebe de sanatate si sa sa viziteze, in treacat, si Borough Market 😀 . Vi se pare cumva ca blogul asta devine un blog cu mai multi autori?! S-ar putea sa nu va inselati 😀 !

Clic pe oricare dintre fotografii pentru a deschide galeria. Enjoy 🙂 !

 

8 gânduri despre „foodie trip la Londra

  1. Oooo, Borough Market! Anul trecut am mancat din aceasta piata, pe bancutele bisericii din laterala pietei. 🙂 Ce jamboane, ce ciuperci, paine cu maia, rucola si rosii de toate culorila si marimile, nu stiai ce sa alegi! Ce amintiri frumoase!
    Am senzatia ca poza cu torturi si produse de patiserie este de la Ion Patisserie, o familie de romani. Nu am cumparat nimic pentru ca doamna care servea a fost foarte stanjenita cand am inceput sa vorbesc cu ea in limba roamana. 😦

    Apreciază

    1. Da, stiu floraria! I-am facut si-o poza. Se numeste „Chez Michele”. Avea un banner mare, pe care scria – „Is back to Borough Market”.
      Si eu am zis ca-i a mea, ce ne facem acum?! Trebuie sa impartim actiunile. :):):)

      Asta este un business la care ma gandesc de foarte multi ani. De-aia sunt geana pe florariile de afara. Dar, imi lipseste curajul de-a ma lansa in business. 🙂

      Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

