acasa · blog despre Viena · notite vieneze · obiceiuri daravele · pagini carti literatura · scriu despre Viena · stil de viata austriac · tara si oamenii sai · viata la Viena · Viena

reading corners: cele mai faine coltisoare unde sa te ascunzi cu o carte

Si, acum ca ne-am cumparat multe carti si am facut liste de lecturi pentru 2016, unde citim?

In Viena se citeste peste tot: in metrou, in tramvai, in autobuz, in statie, pe banci in parcuri (cand e vreme buna), la cafenele, pe holurile facultatii, vara la piscina sau pe malul Dunarii. Uimitor e ca oamenii poarta dupa ei carti groase, mici caramizi de hartie. Mai rar kindle, sau nu am vazut noi.

Cand ii vezi pe oameni asa adanciti in lectura, nu poti sa nu te intrebi cum or arata coltisoarele lor de citit de acasa. Cate rafturi cu carti or avea. Cate perne, cate paturi, ce ceaiuri or bea in timp ce dau pagina dupa pagina. Cate pisici s-or uita curioase peste umarul lor.

Voua unde va place sa cititi cel mai mult? Si ce ritualuri speciale legate de lectura aveti? Noi va spunem ca vrem doar atat: perne, pernute, mici, mari, pufoase, si un lampadar cu lumina reglabila! In rest, totul e visare, ca pe pinterest 🙂 !

8 gânduri despre „reading corners: cele mai faine coltisoare unde sa te ascunzi cu o carte

  1. Eu citesc cuibărită pe un divan cu multe pernoaie, perne și pernuțe, alături de un lampadar. Adesea îmi pun muzică ambientală și, din când în când, mai arunc ochii pe fereastră și privesc cerul sau în grădină.

    Zi frumoasă, Zazuza! 🙂

    Apreciază

  2. Din pacate eu mai apuc sa citesc decat in tramvai, dimineata in drum spre serviciu, si atunci cand prind un scaun. Merg linie completa, de la un capat la celalalt. 🙂 Seara nu mai pot din cauza de lumina, ma refer la tramvai. Si port ochelari de vedere. Da’ tot nu vad. 🙂
    Altfel, mi-ar placea locul acela din poza a doua. 🙂

    Apreciază

  3. Ha! Chiar mă bătea gândul și pe mine să fac un articol așa, sinteză. :p Mi-ați luat-o înainte. De câte ori văd câte o poză cu colțișoare pentru citit, îmi jur în barbă că o să-mi amenajez cumva și eu unul. Deocamdată, citesc pe canapea, în pat, în fotoliu, în balcon, în autobuz sau tramvai, la munte, la mare, pe unde apuc. Dar un loc dedicat nu am…

    Apreciază

  4. Când citesc (de fapt când fac orice treabă serioasă) cad într-o transă atât de adâncă încât trebuie neapărat să mă simt în siguranță, înainte să încep (dacă pe parcurs se întâmplă ceva, nu aș simți). Voiam inițial să zic doar în casă, dar mi-am amintit că am citit în veselie în grădina bunicii, sub un măr care dădea mere acre, mici și urâțele. Ce-mi pare mie rău e că nu am dobândit în copilărie obiceiul de a citi la masă, șezând, sau cel mult în fotoliu. Eu citesc într-o rână.

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

