blog despre Viena · pagini carti literatura · scriu despre Viena · viata la Viena · Viena

cum am devenit paparazzi si alte povestiri

Calea spre perfectiune trece prin biblioteca si prin librarie, asta stie oricine, nu-i asa?

Calea spre a deveni paparazzo trece insa prin… frica de a rasuna sunetul facut de camera foto a telefonului in intreaga librarie!

Nu, nu ne place sa fotografiem oameni pe furis, insa doamna din imagine a fost un subiect care ne-a topit inimile. Am remarcat-o de cand am intrat: statea, nu foarte comod, pe canapeaua aceea aflata exact in fata raftului nostru preferat. Ne-am invartit, am mai luat o carte, am mai discutat soptit si voit interesat despre subiectul ei, am pus-o la loc, am luat alta, ne-am intrebat din priviri cine face poza? Tu sau eu? Am dat in acelasi timp din umeri eu nu fac nicio poza, ca mi-e rusine. Asa ca ne-am mai invartit un pic, ne-am deplasat la alt raft si acolo am scos amandoua in acelasi timp telefoanele. Una dintre fotografii a fost indeajuns de ok incat sa v-o aratam pe blog :).

Dupa vreo jumatate de ora de lectura, doamna s-a ridicat, a mers la casa si a platit cartea. Noi am ramas sa ne uitam in continuare printre carti, zambind cu drag in sinea noastra.

bestsellers si alte carti la Viena

Un gând despre „cum am devenit paparazzi si alte povestiri

  1. Tare dragi îmi sunt librăriile care au un locșor pentru citit! E una la mall-ul din Băneasa unde te simți minunat și e imposibil să pleci fără să cumperi măcar o carte. Cât despre fotografii, am trăit și eu teama de a fotografia pe câte cineva și, spun drept, nu am reușit să mi-o înving până acum.

    Ai aici o provocare: http://zinnaida.blogspot.ro/2016/01/leapsa-pe-blog-travel-tag.html

    Zi frumoasă, Zazuza!

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

