acasa · arhitectura · arhitectura in Viena · Austria · blog despre Viena · ce sa vad la Viena · fotografie · viata la Viena · Viena · Viena in 24 de ore

Viena: instantanee pe instagram

O prajitura ici, o bicicleta dincolo. Un tramvai, meniul unui restaurant, traficul de seara din Viena. E greu sa rezisti sa nu scoti telefonul pentru a surprinde mici parti de puzzle urban.

Fiecare cont de instagram vienez spune o alta poveste despre oras. Fatete nebanuite, unghiuri personale, toate contribuind insa la marele cor care striga „ne iubim orasul”. Viena cea vesela, cea melancolica, Viena imperiala sau cea muncitoreasca, cea a turistilor sau cea a emigrantilor: cu bune si cu rele, e a noastra, fie ca ne-am nascut aici sau am venit mai tarziu.

Pentru dupa-amiaza de duminica va propunem cateva imagini de pe contul nostru de instagram, mica noastra declaratie de dragoste pentru orasul in care traim. Ca tot e februarie, nu :)?

Voi cum va vedeti orasele in care traiti? Va place sa le fotografiati?

(Pentru a deschide galeria de mai jos, clic pe oricare dintre fotografii!)

2 gânduri despre „Viena: instantanee pe instagram

  1. Hmmm pai e frumos ce-mi faci tu mie? ca-mi faci pofta de facut bagajele si plecat in drumetie? Viena e unul dintre orasele pe care le tot aman, pentru simplul fapt ca vreau sa petrec mult timp acolo, sa iau orasul la picior, sa zgaiesc ochii pe pereti si cladiri samd Cat despre orasul(orasele) meu(mele), raspunsul e da, fac si eu poze cand descopar frumos si tot descopar. De multe ori mi-e ciuda ca in poze chiar nu se vede frumosul asa cum il vede ochiul. Frumoasa Viena ta!

    Apreciat de 1 persoană

    1. awwww, pai eu zic sa te gandesti pentru la vara! e foarte frumos! si sunt multe, multe de vazut, noi nu reusim aici sa aducem tot! cat despre poze, stiu, mi se intampla si mie sa vad ceva, sa fac vreo 10 cadre si la final sa simt ca nu se vede nimic acolo din ce am vazut eu cu ochiul liber :D! iti multumesc ca ti-ai facut timp sa lasi un comentariu aici :*

      Apreciat de 1 persoană

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

