am fost acolo · calatorii · calatorii prin Europa · fotografie

sa ne plimbam prin Stare Miasto, la Varsovia

Chiar daca am fost la Varsovia cu treaba, nu cu distractie, tot am reusit sa vedem cate ceva si sa ne bucuram de frumusetea acestui oras. Vremea a fost inchisa, rece, a si fulguit si a batut un vant inghetat, insa asta nu ne-a facut sa ne bucuram mai putin de oras, ba din contra as zice. Caci, pana la urma, cafenelele si micile restaurante se viziteaza mai bine cand esti un pic infrigurat si abia astepti ceasca de cafea sau bolul de supa, nu-i asa 😀 ?

Am fost cazati la un hotel aflat in apropiere de gara centrala si de Stare Miasto, centrul vechi al orasului, asa ca nici n-am avut nevoie de masina, taxi sau transportul in comun. Tocmai bine pentru fotograful amator 😀 , dupa cum veti vedea mai jos!

Pentru a deschide galeria, clic pe oricare dintre fotografii!

Un gând despre „sa ne plimbam prin Stare Miasto, la Varsovia

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

