acasa · am fost acolo · arhitectura · arhitectura in Viena · blog despre Viena · calatorie la Viena · fotografie · istorie · notite vieneze · pe jos prin Viena · primavara · primavara la Viena · scriu despre Viena · vacanta la Viena · Viena · Viena in 24 de ore · weekend la Viena

palatul Belvedere la inceput de primavara

Pe la finele lui martie s-a intamplat sa merg cu niste oameni veniti din afara sa le arat un pic Viena. Am ajuns, desigur, si la Belvedere, caci nu poti veni pe-aici si sa nu te opresti un pic si in acest loc minunat.

Am vizitat muzeul si apoi am aruncat o privire si prin curtea palatului. Omul de zapada parea sa fie atractia momentului, asa ca nu ne-am dat in laturi de a face fotografii cu el nici noi 😀 ! Ba, mai mult, am facut un pic si pe paparazzi, pentru ca era prea simpatica scena ca sa nu profitam 😀 !

Acum, abia astept sa mai fac o vizita sa vad cum arata gradinile, caci florile de primavara trebuie sa fi aparut deja si fantanile poate ca deja clipocesc!

(pentru a vedea pozele, clic pe oricare dintre ele pentru a deschide galeria)

2 gânduri despre „palatul Belvedere la inceput de primavara

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

