acasa · blog despre Viena · dulciuri · fotografie · notite vieneze · obiceiuri daravele · opinii strict personale · Paştele la Viena · primavara · primavara la Viena · stil de viata austriac · totusi asta nu e un blog culinar · viata la Viena · Viena

impresii pascale

De mult de tot am invatat o lectie, si anume ca sarbatorile nu sunt ca sa le petreci legat/a de cratita, ci ca sa te bucuri de familie, de prieteni. Bucatele bune sunt si ele musai sa fie pe masa, dar putine la numar, cat sa ajunga la toata lumea, dar fara sa scoata gospodina din minti si din rabdari.

Cu principiile astea in minte intram in toate sarbatorile care ne ies in cale si, har Cerului, nu-s putine, dar ne bucuram de ele pana la ultima firimitura.

Am stat si acasa, ne-am vazut si prietenii, ba am fost chiar si in drumetie. Simplu, frumos, cu drag si suflet si bucurie. Ceea ce sper ca a fost si la voi! Prea multe fotografii n-am reusit sa fac, am surprins pe ici, pe colo cate un moment frumos.

Voi ce-ati facut de Paste? Hai, nu fiti sfiosi, vreau sa stiu cum v-au priit sarbatorile si care e atitudinea voastra fata de statul in bucatarie in perioada asta 😉 !

(pentru a deschide galeria foto, clic pe oricare dintre imagini!)

Un gând despre „impresii pascale

  1. Am stat și în bucătărie, că nu se poate altfel… La Înviere s-a dus numai băiatul nostru și ne-a adus lumină și pască. În prima zi am mâncat, am stat mult de vorbă, am râs, am ieșit în grădină. Din a doua zi s-a stricat vremea și așa a rămas până acum… 😦

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

