am fost acolo · arhitectura · arta · calatorii · fotografie · unde fugim din Viena

Zagrebul in cateva imagini

Zagrebul are, pentru mine, un aer familiar. Deslusesc pe strazile lui imagini iugoslave, dar si vieneze, iar rezultatul ma face sa ma simt in largul meu, de fiecare data cand vin aici. Nu-s o nostalgica a fostei Iugoslavii si nici nu imi caut acasa cel de acum peste tot unde merg, insa nu ma pot opri sa nu vad capitala croata astfel. Poate o fi fost asta prima impresie, dobandita la prima vizita, dar nu pot spune cu precizie. Important este insa, zic eu, ca orasul mi s-a parut prietenos de la inceput. Desigur, si Oana cea plecata de la Brasov si stabilita aici poarta o bucatica din „vina”. Caci atunci cand intalnesti oameni frumosi, care iti vorbesc cu drag despre locul pe care si l-au facut al lor, nu ai cum sa te opresti sa nu incepi si tu a-l iubi.

Zagrebul ne-a intampinat cu soare, ne-a mai aratat si ceva nori, ba chiar si ploaie zilele astea. Insa, in ciuda faptului ca vremea a fost putin capricioasa (e totusi inca primavara, nu?), orasul a fost bine-dispus si generos. Am reusit sa vedem destul de multe lucruri, printre care si gradina botanica, despre care am sa va povestesc intr-o postare separata. O alta postare va fi dedicata mazgaliturilor de pe pereti, caci nici Zagrebul nu a scapat de graffiti :D. Unele-s tampenii si nu m-am obosit sa le fotografiez (desi poate ar fi o idee interesanta sa fac odata o postare cu cele mai fara de sens inscrisuri urbane ), altele insa chiar au meritat un clic!

Va las acum cu cateva carti postale colorate, sper sa va aduca un pic de culoare si bucurie!

Pentru a deschide galeria, clic pe oricare dintre fotografii!

10 gânduri despre „Zagrebul in cateva imagini

  1. Pingback: cat e ceasul?
  2. Pingback: Žlahtina si atat!
  3. Tot imi ies in cale informatii, articole, poze de la prieteni, pe langa dorinta mea de a face un road trip in Croatia. Sa ajung in Split, in Mostar, Dubrovnik, cu poposiri si in alte tari si orase. Ca acesta.
    Calatorii tot mai placute! 🙂
    Saptamana faina!
    xox

    Apreciază

  4. Si mie mi-a placut Croatia foarte mult ! Din pacate, nu am apucat sa vizitam Zagreb-ul pentru ca am trecut pe langa el spre Plitvice. Foooarte frumos drumul ! Si super autrostrazi. Am batut Croatia in lung si-n lat – Plitvice, Ciovo, Split, Dubrovnic, Pola, Porec, Rovijn si Brac.
    Iar anul trecut, cand ne-am intors din Toscana, din greseala am luat-o prin Zagreb dimineata, si am luat in plin toata aglomeratia. Dar mi-a placut ce am vazut !

    Apreciat de 1 persoană

      1. Este superb ! Cand am vazut pozele pe net am zis ca-s photoshop-ate. Iar cand am ajuns acolo nu ne venea sa credeam, realitatea batea de departe photoshop-ul. Am ramas ca la dentist. 🙂

        Apreciază

  5. Pingback: Zagreb: graffiti

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

