blog despre Viena · calatorie la Viena · calatorii · ce sa pun in bagaj pentru Viena · city break Viena · scriu despre Viena · stil de viata austriac · Viena pentru incepatori

Viena pentru incepatori: 3 lucruri esentiale pe care le am in bagaj cand calatoresc

cosmetice esentiale pentru calatorii

Se prea poate ca aceasta postare sa se adreseze mai ales doamnelor, desi i-as ruga si pe domni, daca citesc, sa isi spuna parerea cu privire la cosmeticele pe care le poarta dupa ei in calatorii. Da, despre cosmetice este vorba, mai precis de trei tuburi esentiale fara de care nu plec de acasa, mai ales daca fac respectiva calatorie cu avionul. Iata despre ce este vorba:

  • crema de maini hidratanta. Intr-un tub practic, mereu intre 50 si 100 de ml, ca sa nu am probleme la controlul de securitate si, sa o zicem pe aia dreapta, ca sa nu am geanta prea grea.
  • crema contur ochi. Aici le prefer in special pe cele cu roll-on, pentru ca astfel evit sa pun mainile (nespalate) pe fata.
  • balsam de buze.

Aerul conditionat din avioane, dar si din trenuri, precum si din aeroporturi si orice alte cladiri climatizate, are tendinda de a ne usca si irita pielea, iar daca suntem un pic mai sensibili, e bine sa ne luam masuri de precautie.

Crema contur ochi o folosesc mai ales la deplasari mai lungi de 1,5 ore, indiferent cu ce mijloc de transport merg, pentru ca altfel risc sa arat la coborare ca un panda machiat cu rosu. Sau ca un vampir care nu a dormit de secole 😀 . Alegeti imaginea care va place :D. Oricum, va garantez, niciuna nu e prea placuta.

Crema de maini de fapt nu imi lipseste din nicio geanta, pentru ca sapunurile de prin baile publice nu-s cele mai grozave si atunci simt nevoia de un pic de hidratare.

Balsamul de buze (eu ii zic in continuare strugurel 😀 ) este iarasi ceva ce nu imi lipseste, pentru ca buzele mele sunt in general uscate si au mare nevoie de ingrijire si hidratare. Nu-s pretentioasa aici, cele de la DM, de exemplu, imi fac tare bine, sunt accesibile la pret si vin si cu diferite arome care mai de care mai delicioase. Daca stiu ca vara ma voi deplasa insa mult prin soare, aleg pentru asta un balsam cu factor de protectie.

Voi ce cosmetice indispensabile aveti in geanta cand plecati in calatorie?

 

2 gânduri despre „Viena pentru incepatori: 3 lucruri esentiale pe care le am in bagaj cand calatoresc

  1. La iesirea din toaletele publice din interiorul mall-ului Designer Outlet din Salzburg, pe coridorul deja comun barbati/femei, vei găsi dozator automat pentru cremă de maini The Body Shop 🙂 Este singurul loc din lume unde am întâlnit un compliment de acest fel, #qualityoflife.

    Apreciat de 1 persoană

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

