blog despre Viena · calatorie la Viena · calatorii · city break Viena · Uncategorized

mini-rucsacul: 5 modele pe care le-as primi cu drag in garderoba

Pentru calatoriile de tip city break, dar si pentru viata de zi cu zi, am cautam mereu o geanta care sa fie destul de incapatoare incat sa am loc in ea pentru camera foto (care nu e tocmai mica si pe care o port, in ciuda smartphone-ului, aproape in fiecare zi cu mine), pentru mica trusa de cosmetice absolut indispensabila si pentru telefon & portofel. In acelasi timp, pretentiile mele referitoare la aceasta geanta ideala includeau si faptul ca nu trebuie sa arate ca si cand am un geamantan cu bretea pe umar. Sa fie si fany schmansy, trendy flendy, si sa mai fie si confortabila, pentru ca urasc sa car ca disperata genti care imi rup umerii si ma incomodeaza la mers. Ca sa duc si mai departe cerintele, as dori ca geanta pe care o port sa fie destul de usoara, sa fie cat de cat sigura in calea alora care ar vrea sa isi vare nasul prin ea, dar mai ales as vrea ca sa nu mi se verse continutul din ea la o miscare gresita (been there, done that, nu vreti sa intru in detalii). Ei bine, tot crescand lista de pretentii pentru geanta ideala, am dat la un moment dat peste un mini-rucsac care m-a cucerit total! Unul sport, e drept, dar avand in vedere ca in calatorii eu ma imbrac exact in stilul asta, micutul s-a pliat perfect pe cerintele mele! Este incapator, cu fermoar stabil, confortabil, usor de manevrat, cu buzunare bine plasate. In plus, il pot purta in stilul cangur, atunci cand ma aflu intr-o zona aglomerata, sau in mijloacele de transport in comun. Si, desigur, pentru ca este mini, are dimensiunile la jumatate, ori mai putin, fata de un rucsac… adult 😀 .

Ei bine, dupa ce am descoperit functionalitatea oferita de mini-rucsacul acesta, mi-am dat seama ca exista posibilitatea de a cumpara chiar si unul elegant, care merge la tinute de serviciu, sau mai lejere, dar nu sport. Zis si facut si trebuie sa spun ca sunt tare multumita!

Cautand inspiratie pe Pinterest am dat peste aceste 5 modele care mi-au placut (ma rog, la unele ignoram pretul, sunt convinsa ca modelul se gaseste de cumparat si pentru mult mai putin). M-am gandit sa vi le arat si voua si sa va intreb, cu aceasta ocazie, care este modelul vostru de geanta preferat atunci cand plecati in calatorie?

 

 

 

4 gânduri despre „mini-rucsacul: 5 modele pe care le-as primi cu drag in garderoba

  1. Cel roșu, dar să fie albastru! Adică cel de la Coach.
    CUm aș vrea unul! Dar am locuit în locuri periculoase, apoi în locuri care au devenit periculoase ( pentru simțul proprietății, zic), căci toate locurile sunt periculoase omul sfințind locul și rareori invers.
    și de fapt aveam ceva similar prin care îmi cotrobăia chiar zâmbind, acum o jumătate de veac, în sectorul 3 al Capitalei, o ființă umană cu dexteritate slabă. Nu vreau să-l port ca pe un marsupiu. Acest comentariu haotic nu se poate încheia decât cu: am văzut unele muuuult mai scumpe. Care nu vor fi purtate nici în locuri periculoase, nici în mijloace de transport în comun:)

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

