am fost acolo · calatorii prin Europa · ce mancam azi · chestii pe gratis · culinar · fotografie

ce sa faci la Riga? o vizita la Piata Centrala!

Am sa va spun doar atat, ca in momentul in care am intrat in Central Tirgus – Piata Centrala – din Riga, am avut senzatia ca am intrat in cartile de povesti rusesti ale copilariei. Le stiti, cred, cele cu coperti tari, lucioase, si cu ilustratii fabuloase. Culorile mi-au invadat retina in ciuda zilei innorate si sper ca am reusit sa le prind, macar un pic, in fotografii.

Inainte de a va lasa sa frunzariti prin galeria cu poze, va mai intreb doar atat: voua va place sa mergeti la piata?

(pentru a deschide galeria, clic pe oricare dintre fotografii!)

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

