am fost acolo · calatorii prin Europa · Uncategorized

cateva informatii despre Riga: taxiuri, preturi, hotel

Riga

Nu o sa ma lungesc prea tare cu acest articol, ci am sa va spun punctual urmatoarele:

  • de la aeroport in centrul orasului se ajunge cel mai bine si mai comod cu taxiul. La un calcul rapid, pretul pentru taxi – 15 euro adica – a fost mai bun pentru noi doi decat, de exemplu, pretul biletului pentru hotel shuttles care pleaca si ele de la aeroport, la fel, spre centrul orasului. Nu de alta, dar taxiul ne-a lasat cu bagajele chiar in fata hotelului, la ora la care am ajuns noi nu era balamuc in trafic (nu stiu de fapt sa va spun daca e balamuc in trafic la Riga sau nu, la momentele cand ne-am deplasat noi nu era). Taxiul nu se plateste cash, ci se ia un voucher de 15 euro de la ghiseele din aeroport. Noi am mers cu cele verzi, Baltic Taxi, pentru ca ghiseul acela l-am zarit primul. Am luat un voucher si pentru dimineata plecarii spre Vilnius si totul a fost elegant, simplu, usor, nu negocieri, ochii tinta pe taximetru, etc. Masinile sunt Toyota, noi, si au si wifi la bord. Am vazut doar semnul, nu l-am testat, pentru ca eram ocupati sa ne uitam in jur.
  • prajiturile sunt undeva in jur de 3,50 euro, un espresso undeva la 2,80 euro.
  • berea se invarte in jur de 4 – 5 euro pe halba.
  • o portie de mancare la restaurant – depinde ce e in farfurie si ce restaurant – incepe de la 15 euro (am luat aici ca reper o berarie unde am mancat si unde carnatii au fost 14,50 euro si carnea de vita la tava 15,80 euro)
  • un magnet de frigider costa in jur de 4 euro.
  • intrarea pentru a vedea panorama orasului de pe platforma Academiei de Stiinte costa 5 euro.
  • hotelul a fost foarte simpatic, Konventa Seta pe numele lui. Curat, simplu, fara pretentii, mic dejun diversificat, tip bufet. Receptionerii foarte amabili. Daca va stiti sensibili la capitolul asta, trebuie insa sa va spun ca in cladirea unde am stat noi, la etajul 3, nu exista lift. Pentru noi nu a fost nicio problema, insa daca mergeti si voi acolo, cred ca e mai bine sa intrebati inainte. De asemenea, camera de mansarda pe care am avut-o noi ne-a pus ceva probleme, noi fiind destul de inalti :D. Herr a reusit sa isi faca un cucui mic, eu am reusit sa capat doar o julitura mica :D. In rest, toate bune si frumoase :D!

Pe oriunde ati merge, calatorie si vacanta placuta!

4 gânduri despre „cateva informatii despre Riga: taxiuri, preturi, hotel

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

