am fost acolo · calatorii prin Europa · obiceiuri daravele · of of mai mai · opinii strict personale · Uncategorized

cine a mai calatorit cu Air Baltic?

cine a mai zburat cu Air Baltic zbor low cost

In calatoria care a inclus Riga si Vilnius am calatorit cu Air Baltic pe ruta Viena – Riga – Vilnius – Riga – Viena. A fost singura companie care avea preturi cat de cat ok pe ruta asta, Austrian avand niste tarife de-a dreptul imense. Desigur, pretul un pic mai moderat al biletelor Air Baltic a venit cu niste restrictii.

In primul rand, check-in-ul online se deschide cu vreo patru zile inainte de data zborului, pentru ca altfel, daca vrei sa faci check-in la aeroport, trebuie sa platesti 30 de euro de persoana. Nu prea distractiv, nu-i asa :)?

Apoi, bagajul de cala costa si el, preturile incepand de la 29,99 euro la rezervarile facute pe website-ul Air Baltic si putand ajunge la 60 de euro daca la imbarcare personalul de cabina constata ca valiza ta e mai grea sau mai mare decat standardul admis.

Desigur, trebuie sa tineti cont si ca la bord trebuie sa platiti daca doriti sa mancati sau sa beti ceva. Pe mine asta nu ma intereseaza la zboruri scurte cum au fost acestea si, in general, mi-as dori servicii de catering la bord doar daca este vorba de distante de peste patru ore de zbor.

A trebuit sa platim rezervarea locului, iar aici a fost o intreaga distractie. La momentul in care am facut check-in-ul online, sistemul ne-a alocat alte locuri decat cele platite deja si ne-a mai cerut inca o data bani daca vrem altele. Pentru ca am refuzat sa fac asta, am primit niste locuri la mijloc si plasate unul hais, unul cea, in loc de cele pe care le dorisem initial. Le-am scris insa celor de la compania aeriana si – surpriza! – au raspuns si remediat situatia, cerandu-si scuze pentru o asa zisa eroare de sistem.

De ce zic surpriza, pentru ca dupa ce am facut rezervarile m-a mancat in palma, fiind prima oara cand zburam cu Air Baltic, sa caut customer reviews. Mai bine nu mai cautam! Nu cred ca am citit recenzii mai proaste vreodata la adresa vreunei alte companii! Ca personalul e nepoliticos si cu capsa pusa, ca intarzie, ca pierd bagaje, ca cer taxe peste taxe, ca nu raspunde nimeni la plangerile depuse, etc. Marturisesc ca m-am cam dezumflat, mai ales ca noi aveam si zboruri de conexiune pe care era musai sa le prindem la timp. Dar na, rezervarile fiind facute am zis ca ne-om descurca noi cumva 😀 .

Trebuie insa sa spun ca prima surpriza placuta a fost faptul ca au raspuns rapid la reclamatia noastra cu privire la locuri si au remediat. Personalul la bord a fost foarte amabil si binevoitor, iar zborurile nu au avut intarzieri. Avioanele au fost noi, curate, cu surprinzator de mult loc pentru picioare, avand in vedere ca vorbim despre o companie low cost!

Una peste alta, nu am ce sa le reprosez, decat poate tarifele cam prea mari pentru o companie low cost si povestea cu taxele cerute de doua ori la rezervarea locului, care mi s-a parut un fel de „nu e prost ala care cere, ci cel care plateste” :D.

ps: avem comentarii de la alti calatori si pe facebook!

 

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

